تاریخ انتشار: شنبه, 06 آذر 1395 ساعت 14:07

روستایی با خانه های لوکس در چین با ۲۴ میلیون بازدید در سال! + تصاویر

با توجه به گزارش های میراث جهانی این منطقه یکی از توریستی ترین و پربازدیدترین مناطق در جهان است. این منطقه در سال ۲۰۰۹ میلادی ۲۴ میلیون نفر بازدید کننده داشته است.

در دهه ۹۰ میلادی زندگی در روستای بیگو در چین دشوار بود. در آن زمان فرصت های شغلی بسیار محدود با زیرساخت های بسیار ضعیف در این منطقه وجود داشتند. اما در طول دو دهه گذشته این روستا پیشرفت چشمگیری داشته است.

با توجه به گزارش های میراث جهانی این منطقه یکی از توریستی ترین و پربازدیدترین مناطق در جهان است. این منطقه در سال ۲۰۰۹ میلادی ۲۴ میلیون نفر بازدید کننده داشته است. راز جذابیت این روستا خانه های آن است. «جیم اسپیر» و همسرش «تانگ لیانگ» که ارشیتکت بودند پس از بازدید در تعطیلات دیدند که این منطقه جای خوبی برای بهره برداری از املاک و مستغلات با کمک دولت محلی آنان مجموعه هایی را برای تقویت اقتصاد محلی و افزایش گردشگری با استفاده از پروژه های معماری لوکس عملی ساختند.

آنان می گویند که در ابتدا مردم محلی نمی دانستند که املاک شان چه ارزش واقعی ای دارند اکنون اما هتل شیکی در این منطقه احداث شده است که ۸۰ درصد از کارکنانش از روستاهای اطراف هستند این خانه های قدیمی بازسازی شده با طراحی لوکس اکنون در میان نخبگان چینی محبوبیت بالایی دارند. اهالی این منطقه می گویند ک وضعیت اقتصادی شان تا سی سال پیش بسیار بد بود تنها یک مزرعه میوه منبع درآمد ساکنین آنجا بود اما اکنون به لطف خانه های زیبا با معماری لوکس درآمدزایی این منطقه افزایش یافته است و فرصت های شغلی تازه ای پیدا شده اند.

 

منبع: آفتاب نیوز

2180 نمایش

نظر دادن