تاریخ انتشار: شنبه, 06 آذر 1395 ساعت 11:22

اخاذی میلیونی از پسر ثروتمند با فیلمبرداری از رابطه‌اش با یک دختر در مکانی خلوت!

اعضای باندی که با طراحی سناریوی تهیه فیلم مستهجن قصد اخاذی میلیونی از جوانی را داشتند، دستگیر شدند.

 «خبرجنوب» نوشت: رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که یك پسر ثروتمند به دادسراي نی ریز رفت و از افرادی که از او اخاذي می کردند، شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل باخبر شدم كه افرادی از رابطه من با یک دختر ، فيلم مستهجن تهيه كرده و با اين اقدام قصد آبروريزي دارند. من نمي دانم چرا این کار را انجام داده اند. پس از بررسی موضوع متوجه شدم، از من در شرايط نامناسبي فیلمبرداری شده است. در این میان افرادی مدعی بودند که اگر به خواسته های آنها تن ندهم فیلم را به تمام آشنایان نشان می دهند. به دنبال تهدیدهای آنها براي اينكه موضوع لو نرود چاره اي جز سكوت نداشتم هر روز تهدیدهایشان بيشتر مي شد تا جايي كه يك روز مدعي شدند كه قصد تكثير آن فيلم را دارند و می خواهند آن را به خانوادهام نیز نشان دهند.

با توجه به حساسيت موضوع، ماموران جست و جوی ویژهای را برای مشخص شدن این موضوع آغاز کردند . تا این که در تحقيقات انجام شده از شاكي مشخص شد كه مدتی قبل وی با دختر مورد علاقه اش به مکان خلوتی رفته و افرادی به طرز ماهرانه ای از نامبرده فیلمبرداری کرده و مدعی شده اند اگر به خواسته های آنها تن ندهد فیلم ها را برای خانواده خودش و دختر جوان ارسال می کنند. از اين رو تحقيقات پيرامون اين موضوع متمركز شد و سرنخ هايي به دست آمد.

ماموران با کسب مجوز قضائی توانستند ردپای اعضای یک باند را در این پرونده به دست آورند و در نهایت با جمع آوری دلایل و مدارک لازم دو مرد جوان و یک دختر را که از دوستان وی بودند شناسايي و در یک عملیات پلیسی هر سه نفر را دستگیر کردند.

در ادامه مشخص شد اعضای این باند که گویی از این جریان باخبر بوده اند اقدام به فیلمبرداری از رابطه آنها کرده تا ثابت کنند که وی با یک دختر در ارتباط است و از این طریق از او اخاذی کنند.

يكي از متهمين كه پسر جواني بود نزد بازپرس پرونده نيز به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: از مدت ها قبل این نقشه را به کمك دیگر همدستانم طراحی کرديم تا از این طریق از پسر جوان اخاذی کنیم. از این رو نقشه تهیه فیلم را اجرا کرديم.

وي ادامه داد: در اين مدت تمام نقشه هايمان درست پيش رفت تا جايي كه از او فيلمي تهيه كردیم و او را تهديد كردیم كه فيلم را در اختيار خانواده اش قرار مي دهیم. او ابتدا اين موضوع را باور نكرد به همين دليل از روي فيلم يك سي دي رايت كرده و تهديد كردیم كه فيلم را منتشر خواهیم كرد. قصد داشتیم از او میلیون ها تومان اخاذی کنیم.

با توجه به اظهارات متهمان فيلم تهيه شده از شاكي نيز به دست آمد. اين پرونده در دادسرای نی ریز به اتهام تهیه فیلم مستهجن و وسیله تهدید قرار دادن آن در دست بررسی است.

2366 نمایش

نظر دادن