تاریخ انتشار: شنبه, 03 فروردين 1392 ساعت 14:38

در صورت وقوع جنگ، 150 هزار آمریکایی را گروگان می‌گیرند

تلویزیون سی ان ان گزارش داد بیش از یکصد هزار آمریکایی در کره جنوبی زندگی می کنند و سیگنال ها از کره شمالی حاکی از آن است که اگر جنگ دربگیرد ، کره شمالی این صد هزار آمریکایی را به گروگان می گیرد.

به گزارش سی ان ان، پیونگ یانگ یک فیلم تبلیغاتی جدید ساخته که مملو از تهدید علیه کره جنوبی و آمریکاست.در این فیلم، نیروهای کره شمالی با تانک و توپخانه به کره جنوبی هجوم می آورند.

راوی این فیلم تهدید می کند که 150 هزار آمریکایی ساکن در کره جنوبی را به گروگان می گیرند.

ژنرال والتر شارپ فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در شبه جزیره کره به این شبکه گفت کره شمالی بزرگترین نیروی توپخانه ای دنیا را دارد و ارتش پرتعداد آن بسیار خطرناک است.

این ژنرال در زمان کیم جونگ ایل فرمانده نیروهای آمریکایی بوده است اما بعد از این که کره شمالی به پیشرفت هایی دست پیدا کرد و سومین آزمایش هسته ای اش را با موفقیت انجام داد ، شارپ می گوید که کیم جانگ اون رهبر کنونی بسیار خطرناک تر است.

آمریکا به منظور حفظ ثبات در شبه جزیره کره تاکنون در برابر کره شمالی خویشتنداری کرده است اما ژنرال شارپ می گوید الان زمان آن رسیده است که قاطعانه تر برخورد کنیم و با آگاهی دادن به مردم کره شمالی آنها را وادار به واکنش در برابر رژیم شان کنیم. همچنین به کره جنوبی کمک کنیم جنگنده های رادارگریزی بسازد که موشک های کره شمالی را قبل از پرتاب شدن نابود کنند.

5614 نمایش

نظر دادن