تاریخ انتشار: جمعه, 09 مهر 1395 ساعت 10:17

هنرمندان مشهوری که بی خانمان بودند! +تصاویر

برخی از افراد مشهور پیش از آنکه به ستاره‌هایی ثروتمند بدل شوند، زندگی راحتی نداشتند. آن‌ها شب‌ها را در پارک‌ سپری یا به جای خانه در خودرو زندگی می‌کردند. بی‌خانمان‌های دیروز اینک با گذشته تلخ خود فاصله‌ای زیاد دارند.

جنیفر لوپز در سن ۱۸سالگی تصمیم گرفت به طور حرفه‌ای مشغول به کار شود؛ تصمیمی که چندان به مذاق مادرش خوش نیامد. بعد از آنکه او بر خلاف نظر مادرش رفتار کرد و موسیقی را به صورت حرفه‌ای در پیش گرفت، مجبور شد تا در ماه‌های اولیه شبها را روی کاناپه باشگاه موسیقی صبح کند. لوپز حالا به عنوان هنرپیشه، تهیه‌کننده و طراح مد شناخته می‌شود و ثروتی حدود ۳۰۰ میلیون دلار دارد.


جی‌زی، رپر و تهیه‌کننده سرشناس موسیقی در محله‌ای با نرخ بالای جرم و جنایت بزرگ شد. او زمانی که ۱۱ ساله بود به دلیل داشتن سلاح گرم و خرید و فروش مواد مخدر نزد پلیس سابقه‌دار شد. جی‌زی که سال‌های زیادی از دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در خیابان‌ها سپری کرده، با روی آوردن به موسیقی هیپ‌هاپ توانست برای خود شهرتی دست و پا کند.


سارا جسیکا پارکر در خانواده‌ای تهی‌دست متولد شد و از همان کودکی مسئولیت تأمین نیازهای خانواده ۹ نفری‌اش بر عهده او بود. جسیکا پارکر با خوانندگی و ایفای نقش‌های کوچک کسب درآمد می‌کرد اما با این حال خانواده وی نیازمند کمک‌ هزینه‌های دولتی بود. او اینک یکی از هنرپیشگان مشهور با درآمد میلیونی در هالیوود به شمار می‌رود.


جاستین بیبر در خانه‌ای پر از موش و حشره با یخچالی دائما خالی از غذا بزرگ شد و تختخواب وی یک کاناپه‌ تاشو بود.

1708 نمایش

نظر دادن