تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 شهریور 1395 ساعت 08:53

مرسدس «می‌باخ» ۱.۵ میلیون دلاری + تصاویر

شرکت کانادایی اسکالدارسی اقدام به تولید خودروی فوق لوکسی با نام امپراطور کرده است که قیمتی معادل یک و نیم میلیون دلار دارد. این خودرو بر اساس مرسدس می‌باخ ساخته شده است.    

به گزارش «پرشین خودرو»، در حالیکه ویژن مرسدس میباخ ۶ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است اما این خودرو هنوز وارد خط تولید نشده است، بنابراین اگر واقعا می‌خواهید در دنیای ثروتمندان و خودروهای لوکس ماشینی داشته باشیم که توجه مردم عادی را به خود جلب کند نوع دیگری از می‌باخ با نام امپراطور (Emperor) وجود دارد که نام خود را نیز می توانید روی آن حک کنید.

مانند بسیاری از خودروهای لوکس دیگر، این مدل نیز برای نشان دادن میزان پول موجود در حساب بانکی افراد ساخته شده است. Emperor توسط یک شرکت تازه تاسیس و به شدت در حال رشد بین المللی ساخته شده است که به طور تخصصی بر روی تولید شاهکارهای هنری سفارشی فعالیت دارند.

 

اسکالدارسی

 

خودروی امپراطور بر اساس مرسدس بنز Rocket 900 می‌باخ ساخته شده است و در حال حاضر تنها مدل این کمپانی در بازار فروش است. البته شرکت کانادایی Scaldarsi موتور برنامه‌هایی دارد تا ضمن افزایش مدل‌های خودرویی خود، قایق‌ها و جت‌های شخصی را نیز در کنار خودرو تولید کند. این خودرو آنقدر خاص است که حتی رولزرویس فانتوم زپلین نیز در کنار آن جلوه ای ندارد. اسکالدارسی این خودرو را محصولی سرشار از زیبایی می‌داند که توسط مجموعه ای از برترین مهندسان، طراحان و صنعت گران جهان ساخته شده است.

 

اسکالدارسی

 

در زیر کاپوت این خودرو همان پیشرانه ۱۲ سیلندر خورجینی ۶ لیتری تویین توربو به چشم می‌خورد که با مرسدس بنز S600 مشابه است. البته این پیشرانه توسط برابوس تقویت شده و قدرت آن به ۸۸۸ اسب بخار رسیده است. چنین قدرتی برای رساندن این خودروی لوکس به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها در عرض ۳.۷ ثانیه کافی است.

طراحی داخلی این مدل کاملا متفاوت از مرسدس می‌باخ استاندارد است. این خودرو از یک کیت بدنه‌ی باد کرده استفاده می‌کند و قسمت‌های جلو و عقب نیز کاملاً جدید هستند، چرخ ها نیز از طراحی پیچیده ای بهره می‌برند. بخش جلوی خودرو هم کاملا تحت تأثیر جلو پنجره‌ی عظیم امپراطور قرار گرفته است، در حالی که بخش هایی از بدنه از طلای ۲۴ عیار ساخته شده اند.

 

اسکالدارسی

 

در داخل کابین امکان شخصی سازی بسیار زیادی به خصوص در بخش آپشن‌ها وجود دارد، ضمن اینکه مشتریان می‌توانند ۲۴ نوع چرم حیوانات را در ۲۴ رنگ و همچنین ۷۸ نوع چوب را برای کابین خودرو سفارش دهند. از این خودرو تنها به تعداد ۱۰ دستگاه ساخته خواهد شد و قیمت هر کدام از آن‌ها از یک و نیم میلیون دلار آغاز می‌شود. امپراطور ۲ به زودی بر اساس مرسدس بنز AMG S65 کوپه، امپراطور ۳ بر اساس بنتلی بنتایاگا، امپراطور ۴ بر اساس مرسدس بنز AMG G-65 و امپراطور ۵ نیز بر اساس بوگاتی شیرون به تولید خواهند رسید.

681 نمایش

نظر دادن