تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 مرداد 1395 ساعت 13:35

متفاوت ترین مقاصد سفر در جهان +تصاویر

بله فلوریدا زیباست ،پاریس تماشایی ست و در سنگاپور بسیار خوش می گذرد و شکی هم در آن نیست اما برخی از گردشگران هم می خواهند تجربه ای متفاوت در مقابل پولی که می پردازند داشته باشند.

به گزارش توریسم تعریف سفر دیگر متفاوت شده است و ذائقه های مسافران تغییر کرده است. همین بهانه ای شده است تا تورهای مختلف سفر در جهان به فکر مقاصد سفر تازه ای بیفتند. از طرفی هر ساله فهرستی از مکان های متفاوت که به گردشگران حس متفاوتی می دهد منتشر می شود که در یکی از فهرست ها مقاصد جالب توجه و متفاوتی به چشم می خورد.

 

اقامت در خانه زرافه ای در نایروبی-کنیا- ارزان نیست اما خوردن صبحانه با زرافه در خانه ای مربوط به سال 1930 تجربه ای بسیار خاص است.

 

خانه صحرایی در توسان-آریزونا دارای 2 اتاق خواب ،آشپزخانه و ... است.

باغ زیبا و دورافتاده "لاس پوزاس" در "زیلیتلا"-مکزیک- توسط یک معمار انگلیسی طراحی شده و دارای ساختمان های زیبایی است که نامهای مختلفی از جمله "خانه ای با سقفی به شکل نهنگ" است.

قطار اروپایی که شما را به یاد داستانهای "آگاتا کریستی"-نویسنده انگلیسی داستانهای جنایی- هنوز هم مسافرانش را میان پاریس ، وین ،لندن و استانبول را جا به جا می کند.

 

گاهی عده ای از زندان فرار می کند و برخی هم به زندان فرار می کنند!هتل-زندان "آلکاتراز" واقع در "کایزرسلاوترن" دارای 56 اتاق است.

1263 نمایش

نظر دادن