تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 مرداد 1395 ساعت 11:15

زندگی خصوصی سجاد غریبی، مردی که می‌گویند هالک ایرانی است! + عکس

سجاد غریبی جوانی است با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با هالک، قهرمان بزرگ کامیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده است.

این جوان جنوبی که دارای مدرک کارشناسی بازرگانی است در گفت‌وگویی درباره زندگی جدیدش بعد از شهرت حرف می‌زند، تصاویرش که در روزنامه‌های خارجی مثل دیلی‌میل، سان و... وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده و البته خوردن روزی ۷ تا ‍۱۱ وعده غذایی...

**** پاورلیفتینگ را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دادم ولی از ناحیه پا آسیب دیدم و دکتر گفت یا ورزش را برای همیشه باید کنار بگذاری یا رکوردهایت را خیلی آهسته افزایش بدهی. من هم ورزش را نمی‌توانم کنار بگذارم برای همین فشار تمریناتم را کم کردم ولی زمانی که متوجه شدم مردان آهنین فعلا پخش تلویزیونی ندارد انگیزه‌ام کم شد.

**** در حال حاضر ۱۵۵کیلوگرم هستم، قدم هم ۱۸۴سانتی‌متر است.

**** اگر در شرایط آماده‌سازی برای مسابقه نباشم ۵ تا ۷وعده و اگر خود را برای مسابقات آماده کنم ۷ تا ۱۱وعده غذا می‌خورم.

***** معمولا پنج پرس برنج و سیب زمینی آبپز و سفیده تخم مرغ را در برنامه غذایی‌ام دارم.

**** شهرت من یک شبه نبود و در چند دوره زمانی مختلف اتفاق افتاد. فاز اول که بسیار ناراحت‌کننده بود. عکس من را در فضای مجازی به عنوان اراذل و اوباش پخش کردند. فاز دوم شهرت با جلاد داعش شروع شد که خیلی بد بود. من از داعش متنفرم ولی در آن دوره زمانی من را به‌عنوان جلاد داعش معرفی کردند. فاز سوم که بیشتر از طرف طرفدارهایم بود اعلام کردند که سجاد غریبی از داعش متنفر است و برای اعزام به سوریه ثبت‌نام کرده است. آخری هم لقب هالک ایرانی بود که شبکه‌های خارجی این عنوان را برای من انتخاب کردند.

**** در مورد سوریه هیچ جا صحبت نکردم. فقط گفتم که مدافع و سرباز کشورم هستم. هرجا منافع کشورم در خطر باشد به عنوان یک سرباز دفاع خواهم کرد.

**** از بچگی از خالکوبی و لات بازی و این کارها متنفر بودم.

**** برای بازی در گشت ارشاد دو دعوت شدم که رد کردم. در حال حاضردر گیر بازی در یک تیزر هستم که نقش یک تکاور را بازی می‌کنم، برای همین بسیار این پروژه وقت‌گیر است و به کار دیگری نمی‌رسم.

3579 نمایش

نظر دادن