تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 مرداد 1395 ساعت 11:10

نقشه عجیب 2 زن رمال برای تنبیه شوهران معتاد!

دو زن رمال برای تنبیه شوهران معتاد خود از خانه فرار کردند. شایعه‌سازان فضای مجازی مدعی شده بودند، زنان ربوده شده‌اند.

به گزارش جام‌جم ، 25 خرداد امسال دو برادر با حضور در پلیس آگاهی شهرستان آق‌قلای استان گلستان شکایت‌هایی مطرح کردند که نشان می‌داد همسران آنها پس از خروج از خانه ناپدید شده‌اند.

همزمان با شکایت این دو برادر، تحقیقات پلیس برای یافتن این دو زن آغاز شد. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که این زنان در زمینه رمالی فعالیت داشته و افرادی برای گرفتن نسخه‌های خوشبختی و ... به خانه آنها در رفت و آمد بوده‌اند.

ماموران ابتدا احتمال دادند که شاید مشتریان این دو زن بلایی برسر آنها آورده باشند که در ادامه تحقیقات مشخص شد دو زن گمشده با مشتریانشان اختلافی نداشته‌اند. در مرحله بعدی ماموران گمان کردند شاید آنها قربانی سوء‌ظن شوهرانشان شده باشند که دوباره از این دو برادر تحقیق کردند اما اطلاعات جدیدی در این زمینه به دست نیامد.

جست‌و‌جوی پلیس برای یافتن دو زن ناپدید شده 26 و 21 ساله ادامه داشت تا این‌که با گذشت یک ماه از این ماجرا ماموران ردی از آنها را در شهر مشهد به دست آوردند. ماموران 25 تیر امسال به آنجا اعزام شده و آنها را یافتند. این دو زن به پلیس آگاهی شهرستان آق‌قلا منتقل شدند و در بازجویی گفتند به‌ دلیل اعتیاد و بدرفتاری‌های شوهرانشان از خانه فرار کرده بودند.

یکی از آنها به افسر تحقیق گفت: شوهران ما اعتیاد داشتند و بدرفتاری می‌کردند. هزینه زندگی‌مان را با رمالی تامین می‌کردیم. حتی پول موادشان را از ما می‌گرفتند. دیگر از این وضع خسته شده بودیم. برای تنبیه شوهران معتادمان نقشه عجیبی طراحی کردیم. بنابراین من و جاری‌ام، فرار کردیم. گمان نمی‌کردیم فرارمان دردسرساز شود.

سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا در این باره گفت: این دو زن در حالی از خانه فرار کرده بودند که افرادی با شایعه‌سازی در فضای مجازی مدعی بودند آنها را ربوده‌اند. پلیس با شایعه‌سازان در فضای مجازی برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد آنها با دروغ‌پردازی‌های خود، آرامش جامعه را برهم بزنند.

745 نمایش

نظر دادن