تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 تیر 1395 ساعت 20:48

اولین حضور رسمی گروه «بروبکس» مقابل دوربین!

دوازدهمین برنامه موسیقایی «چارگوش» در حالی با حضور گروه موسیقی «بروبکس» و اجرای مشترک «مهراب قاسم‌خانی» و «زهرا عاملی» چهارشنبه بیست و سوم تیرماه در دسترس مخاطبین قرار می گیرد که از تازه ترین ویدئوی این گروه نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، گروه «بروبکس» که چند سالی هست با ویدئوکلیپ هایی خوش ساخت در حوزه موسیقی فعال‌اند و ویدئو و قطعه «سوسن خانم» یکی از آثار شناخته شده و پرطرفدار این گروه در بین مردم ایران است، در سالهای گذشته فعالیت‌هایشان را پی گرفته‌اند و با وجودی که کلیپ هایشان خارج از عرف نبوده اند، تا کنون نسبت به انتشار رسمی آثار خود اقدامی صورت نداده بودند.

اعضای بروبکس را خشایار و کیوان (مرادی) و حمید (فروزمند) تشکیل می دهند که البته «هومن گامنو» (خواننده رپ قطعه خندوانه) نیز در قطعه پرطرفدار این گروه «سوسن خانوم» با آنها خواند تا شهرت شان بیشتر و بیشتر شود. اولین کار این گروه آهنگی با نام «دلم تنگه واسه یه لقمه پیتزا» بود که در دوران دبیرستان اعضای گروه ساخته شد. آهنگ «بورلی هیلز»، با موسیقی آهنگ اسپانیایی لا کامیسا نگرا، از آلبوم ۱۰ آهنگی «وگ» باعث شهرت بیشتر این گروه شد. بروبکس آهنگ «سوسن خانم» و نماهنگ آن را که با حضور گامنو در کافه پاریس فیلم‌برداری شده بود در سال ۱۳۸۸ عرضه کرد. همچنین این گروه آهنگ «بدو دیره» و نماهنگ آن را با حضور گامنو در سال ۱۳۹۰ اجرا کردند. همینطور در سال ۱۳۹۱ این گروه آهنگ «قدرت دست خانوماس» و نماهنگ آن را با حضور گامنو تولید و منتشر کرد و حالا پس از این فعالیت‌ها آنها به فکر فعالیت رسمی در حوزه موسیقی کشور هستند.

شایان ذکر است در این برنامه از چهارگوش، اعضای «بروبکس» درباره فعالیت های هنری و حاشیه های کاری خود سخن گفته اند. همچنین تازه ترین اثر گروه «بروبکس» نیز در این برنامه رونمایی خواهد شد.

«چارگوش» نام برنامه ای مختص موسیقی است که به صورت هفتگی و با حمایت «بییپ تونز» از طریق اینترنت تولید و منتشر می شود.

1239 نمایش

نظر دادن