تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 تیر 1395 ساعت 09:45

داستان ازدواج «بزرگ آقای» شهرزاد و همسرش +عکس

همسر استاد "علی نصیریان" با ابراز رضایت از زندگی مشترکش داستان ازدواج خود با این استاد بازیگری عرصه سینما و تلویزیون کشورمان را بیان کرد.
خبرگزاری میزان: فاطمه بیات همسر استاد "علی نصیریان" با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: چندی پیش سکته کردم اما خدا را شکر الان حالم بهتر است البته حرکت کردن کمی برایم دشوار است اما به طورکلی شرایط مطلوبی دارم.

علی نصیریان و همسرش

وی با اشاره به چگونگی آشنایی اش با "علی نصیریان" و داستان ازدواجشان تصریح کرد: به طور دقیق به خاطر ندارم اما سال 1336 یا 1337 بود که توسط یکی از اقوام دور به علی نصیریان معرفی شدم.

وی ادامه داد: در ابتدای آشنایی همراه با خانواده اطلاع نداشتیم که نصیریان در کدام بخش از وزارت ارشاد کار می کند اما به طور کلی شخصیت اداری وی برای ما خوشایند بود.

بیات یادآور شد: پس از اینکه آشنایی مان بیشتر شد با جزئیات بیشتری ازکار نصیریان آشنا شدم. زمانی که ازدواج کردیم هیچ چیزی نداشتیم و برعکس الان که سطح توقعات بالا رفته ، با همان شرایط زندگی خوبی را شروع کردیم.

وی همچنین اظهار کرد: "علی نصیریان" در ابتدا تمایل داشت که من هم همراه او وارد عرصه بازیگری شوم اما به مرور و با حضور بچه ها در زندگی مان شرایط  این گونه رقم خورد که درمنزل باشم.

همسر استاد "علی نصیریان" افزود: ما 3 پسر داریم و 4 نوه که درخارج از ایران زندگی می کنند اما اخیرا موفق شدیم پسرکوچکمان را به ایران بیاوریم و از این جهت خوشحالیم که او درهمین کشور و درکنار ما زندگی می کند.

وی با اشاره  به فعالیت فعلی استاد "علی نصیریان" گفت: اخیرا پیشنهادهایی به "علی نصیریان" ارائه شده که آنها را قبول نکرده و دلیل خود را این موضوع ذکر می کند که نقش های پیشنهادی به شخصیت فیزیکی من نمی خورد و باید با هم تناسب داشته باشد.

همسر "بزرگ آقا" همچنین گفت: "علی نصیریان" هیچ وقت از این شاخه به آن شاخه نپرید و با وجود این که با سفرهایی که به خارج از کشور برای دیدار فرزندانمان داشتیم و اصرارهایی  که از جانب بچه ها برای ماندن ما در خارج از ایران صورت گرفت نصیریان قبول نکرد و بر این نکته تأکید که من یک هنرمند ایرانی هستم، عاشق آب و خاک سرزمینم هستم و دوست دارم درایران باشم.

بیات همچنین خاطرنشان کرد: ما خیلی ثروتمند نیستیم اما خدا را شکر طی این سالها زندگی آرام و خوبی را سپری کردیم. تصور می کنم ازدواج هایی که با حضور و آگاهی خانواده ها انجام شود از استحکام و بقای بیشتری برخوردار است همانطور که نمونه آن را در ازدواج خودم ونصیریان مشاهده کردم و این موضوع دقیقا برخلاف شرایطی است که جوان ها تصمیم می گیرند پس از اینکه چند سال با یکدیگر در ارتباط بودند ازدواج کنند.
2235 نمایش

نظر دادن