تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 تیر 1395 ساعت 15:30

گریم "جیم کری" در فیلم اسپیلبرگ +عکس

جیم کری کمدین مطرح دهه نود میلادی سینما، در فیلم تازه اش به سراغ ژانر ترس و وحشت می رود. این درام ترسناک با نام «آی دی دبلیو» جلوی دوربین می رود.
شرکت فیلم سازی استیون اسپیلبرگ به نام «امبلین اینترتینمنت»، تهیه کننده این فیلم ترسناک 40 میلیون دلاری است.

فیلم نامه اقتباسی «آی دی دبلیو» را جان کروکر می نویسد. داستان کتاب مصور و پرخواننده استیون نایلز به همین نام، الهام بخش فیلم نامه فیلم است.

جیم کری در داستان فیلم، در نقش مجری پیر و عجیب و غریب یک برنامه ترسناک تلویزیونی بازی می کند. کاراکتر او، رابطه خوبی با بچه های شهر دارد.

جیم کری

اما پس از مرگ ناگهانی این مجری، نفرین او کل شهراوکلاهاما را دربرمی گیرد. در اینجا این بچه های شهر هستند که می توانند این نفرین را خنثی کنند.

به نوشته امپایر آنلاین، الی روث بازیگر و کارگردان جوان سینما هم، یکی از نقش های مهم «آی دی دبلیو» را بازی می کند. اما هنوز معلوم نیست او در این داستان، چه نقشی دارد.

استیون اسپیلبرگ این روزها در حال انتخاب چند بازیگر کودک و نوجوان تازه وارد، برای یازی در نقش کاراکترهای کوچولوی فیلم است.

هنوز کارگردانی برای این درام ترسناک خانوادگی انتخاب نشده است. منابع نزدیک به فیلم می گویند، اسپیلبرگ فقط تهیه کننده آن است و پشت دوربین قرار نخواهد گرفت.

همین منابع می گویند داستان فیلم، حال و هوایی کمدی هم خواهد داشت و تا حدودی شبیه فیلم دهه هشتادی موفق «امبلین اینترتینمنت»، «گرملین ها» است.

گفته شده کلید فیلم برداری درام ترسناک و دلهره آور تازه جیم کری، تا قبل از پایان فصل تابستان پیش رو زده خواهد شد. این اولین بار است که این کمدین قدیمی، در یک فیلم ترسناک بازی می کند. / جام جم
1620 نمایش

نظر دادن