تاریخ انتشار: پنج شنبه, 03 تیر 1395 ساعت 11:08

قتل هولناک دختر ایرانی/ مرد افغان: جسد را تکه تکه کرده و داخل چاه انداختم!

دخترشان به طرز هولناکی توسط مرد افغان به قتل رسیده اما حاضر به قصاص قاتل نیستند. با گذشت چهار سال هنوز داغدار دخترشان هستند اما قاتل را بخشیدند. مرد جنایتکار از جنبه عمومی جرم به 10 سال زندان محکوم شده اما تا زمانی که دیه مقتول را پرداخت نکند، در زندان خواهد ماند.
تصویر قتل هولناک دختر ایرانی توسط مرد افغان به گزارش جام‌جم ، تحقیقات برای افشای راز این جنایت از 11 مهر سال 91 و در پی ناپدید شدن دختر 30 ساله‌ای به نام نرگس در دستور کار پلیس قرار گرفت. خانواده این دختر با مراجعه به پلیس اعلام کردند؛ نرگس چهار روز قبل با خودروی پرایدش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات برای یافتن دختر جوان را آغاز کردند تا این که چند روز بعد خودروی پراید نرگس در خیابان صالحی حوالی ستارخان پیدا شد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بررسی آخرین مکالمات تلفنی نرگس، از رابطه او با مردی به‌نام ابراهیم مطلع شدند. شواهد موجود نشان می‌داد این مرد 35 ساله افغان در یک نمایشگاه خودرو در خیابان آزادی به عنوان نگهبان کار می‌کند. به این ترتیب گروهی از ماموران برای دستگیری وی به نمایشگاه رفتند اما معلوم شد او چند هفته قبل از آنجا رفته است. این پایان کار نبود چرا که ادامه تحقیقات فاش کرد ابراهیم بعد از تسویه‌حساب با مدیر نمایشگاه، مخفیانه در ساختمان نیمه‌کاره در منطقه مهرآباد جنوبی کار می‌کند که کارآگاهان این ساختمان را محاصره و ابراهیم را دستگیر کردند.

ابراهیم در بازجویی‌ها گفت: نرگس برای مصرف موادمخدر به نمایشگاه آمد اما بعد از مصرف آن خوابید و دیگر بیدار نشد. من هم از ترس جسدش را داخل چاهی انداختم.

29 آبان سال 91، آتش‌نشانان با دستور قضایی به بررسی چاه پرداخته و جسد تکه‌تکه شده دختر جوان را کشف کردند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد ادعای مرد افغان را رد کرد و گفت: دختر جوان با 12 ضربه چاقو کشته شده و قاتل پس از جنایت جسد را تکه‌تکه کرده است.

پس از اعلام گزارش پزشکی قانونی،بازجویی از ابراهیم ادامه یافت و او این بار به قتل نرگس اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه فرستاده شد که قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران، او را به قصاص محکوم کردند. حکم قصاص نیز در شعبه 24 دیوان عالی کشور تائید شد.

در حالی که ابراهیم در یک قدمی مرگ قرار داشت، اولیای دم با مراجعه به دادسرا اعلام کردند حاضرند با دریافت دیه قاتل را ببخشند. قاتل هم قبول کرد مبلغ دیه را تهیه کند.

با گذشت چهار سال از این جنایت و در حالی که ابراهیم دیه را پرداخت نکرده، او دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت. پدر و مادر نرگس در این جلسه اعلام کردند، نمی‌توانیم قاتل را قصاص کنیم و حاضر به اجرای حکم قصاص نیستیم.

سپس ابراهیم در جایگاه قرار گرفت و گفت: از چند ماه قبل از جنایت با نرگس آشنا شدم. او روزهای تعطیل برای مصرف مواد به نمایشگاه می‌آمد. آخرین بار وقتی به نمایشگاه آمد شروع به مصرف مواد کرد اما نمی‌دانم چرا حالش بد شد. او شروع به پرخاشگری کرد و در ادامه با لیوان ضربه‌ای به سرم زد. من هم با چاقو چند ضربه به بدنش وارد کردم. بعد از قتل می‌خواستم جسد را داخل چاه نمایشگاه بیندازم اما ورودی چاه کوچک بود. به همین دلیل جسد را تکه تکه کرده و داخل چاه انداختم.

قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم، او را از جنبه عمومی جرم به 10 سال حبس محکوم کردند. بر اساس ماده 696 قانون مجازات اسلامی قاتل تا زمانی که دیه را پرداخت نکند، در زندان خواهد ماند.

1172 نمایش

نظر دادن