تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 ساعت 19:57

10 عکس از اینستاگرام قاتل ستایش حذف شد/ چه کسی به صفحه قاتل ستایش دسترسی دارد؟

پس از قتل ستایش 6 ساله صفحه اینستاگرامی قاتل نوجوان‌اش مورد حمله کامنت‌گذاران قرار گرفت؛ اما طی روزهای اخیر، 10 عکس از 31 عکس صفحه او حذف شده و سوال اینجاست که چه کسی به این صفحه دسترسی داشته و این عکس‌ها را حذف کرده است.

حدود 6 روز پیش بود که خبرنگار آنا به بررسی عکس‌های اینستاگرامی قاتل ستایش از نگاه یک جامعه‌شناس پرداخت. قاتل این دختر 6 ساله که در ورامین به قتل رسیده بود نوجوان 17 ساله‌ای به نام امیر است که اکنون در کانون اصلاح و تربیت در بازداشت به سر می‌برد.

در بررسی خبرنگار آنا 31 عکس در صفحه اینستاگرامی مشاهده شد اما طی روزهای اخیر در اقدامی قابل تامل، 10 عکس از صفحه اینستاگرام این نوجوان پاک شده است.

این اقدام در حالی به وقوع پیوسته که امیر به طور حتم در کانون اصلاح و تربیت نمی‌تواند به اینترنت دست پیدا کند و باید دید چه کسی به رمز او دسترسی پیدا کرده و عکس‌های چالش برانگیز امیر را حذف کرده است.

در زیر تعدادی از تصاویر حذف شده را مشاهده می‌کنید زیرا برخی از عکس‌های حذف شده قابل انتشار در رسانه‌های عمومی نیست.

شنیده‌های خبرنگار آنا حاکی از آن است که کامنت‌گذاران بی‌اخلاق طی روزهای گذشته موفق شدند تا صفحه اینستاگرام خانمی که در یکی از عکس‌ها کنار امیر بوده است را پیدا کنند و در صفحه این شخص به بی‌اخلاقی‌های خود ادامه دهند.

به گزارش آنا روز گذشته امیر به دادسرای تهران برده شد و در جمع دادستان تهران و معاونین وی درباره قتل ستایش و همچنین انگیزه‌های خود اظهار نظر کرد.

1584 نمایش

نظر دادن