تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 فروردين 1395 ساعت 11:30

رضا عطاران: 500 میلیون تومان؟!

رضا عطاران هم چنان پول سازترین بازیگر سینمای ایران است. فروش بالای «من سالوادور نیستم» که تاکنون از مرز 10 میلیارد تومان عبور کرده موفقیت های این ستاره موفق این سال ها را امتداد بخشید.

روزنامه سینما: رضا عطاران هم چنان پول سازترین بازیگر سینمای ایران است. فروش بالای «من سالوادور نیستم» که تاکنون از مرز 10 میلیارد تومان عبور کرده موفقیت های این ستاره موفق این سال ها را امتداد بخشید. چند روز پیش یکی از نشریات گزارشی را درباره عطاران منتشر کرد که برخی سایت ها آن را بازنشر کردند. مطلبی با تیتر «دستمزد 500 میلیون تومانی رضا عطاران» که در فضای مجازی با استقبال مواجه شد. در این مطلب آمده که پس از موفقیت فوق العاده «من سالوادور نیستم» رضا عطاران دستمزد این ستاره تا مرز 500 میلیون تومان بالا رفت است.

رضا عطاران: 500 میلیون تومان؟!


این در حالی است که عطاران در همه این سال ها بازیگر بی حاشیه ای بوده و اتفاقا در ماه های اخیر به دلیل بیماری پدرش در مشهد به سر می برده و از فضای سینمای ایران هم دور بوده است. به این ترتیب درخواست دستمزد 500 میلیون تومانی تنها یک گمانه زنی ژورنالیستی بوده که مبنای واقعی ندارد.

دیروز خبرنگار «سینما» درباره شایعه دستمزد 500 میلیونی عطاران با این بازیگر گفت و گو کرد و پول سازترین ستاره سینمای ایران در دهه 90 این موضوع را تکذیب کرد.

او به خبرنگار «سینما» گفت: سه ماه است که در مشهد به سر می برم و برای بازی در هیچ فیلمی با هیچ تهیه کننده ای حتی وارد مذاکره هم نشدم. احتمالا چون این روزها جواب تلفن کسی را نمی دهم دوستان هم محبت می کنند و هرچه دل شان می خواهد از قول من می نویسند.

عطاران درخصوص شایعه تقاضای دستمزد 500 میلیونی اش بعد از اکران میلیاردی «سالوادور» گفت: آن هایی که مرا می شناسند می دانند که هیچ وقت دربند دستمزدهای آن چنانی نبودم. تا به حال پیشنهاد 500 میلیونی نداشتم و البته تاکنون تقاضای دستمزد 500 میلیونی هم از تهیه کننده ای نکردم.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1036 نمایش

نظر دادن