تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 اسفند 1394 ساعت 14:20

عکس جدید از آیفون 7

آیفون 7 نسل بعدی گوشی‌هوشمند اپل خواهد بود که قرار است طبق سنت همیشگی کوپرتینویی‌ها در شهریور ماه سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار شود.
 زومیت: آیفون 7 نسل بعدی گوشی‌هوشمند اپل خواهد بود که قرار است طبق سنت همیشگی کوپرتینویی‌ها در شهریور ماه سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار شود. در فاصله‌ی ۶ ماه مانده به رونمایی از این گوشی هوشمند تصاویری منتسب به آیفون ۷ منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

تصاویر جدید اپل آیفون 7 نشان از ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر و حذف جک هدفون دارند

در روزهای اخیر تصاویری منتسب به آیفون ۷ اپل منتشر شده که اطلاعاتی را در خصوص این گوشی هوشمند در اختیارمان قرار می‌دهد. این تصاویر توسط منابع چینی منتشر شده است. اولین تصویر منتشر شده متعلق به نمایی از پشت گوشی است که صحت آن در مقایسه با تصویر دیگر بسیار باورپذیرتر است. در این تصویر می‌توان لوگوی اپل را به وضوح در پشت گوشی دید. یکی از فاکتورها و ویژگی‌های مهمی که در این تصویر می‌توان دید، وجود دو لنز در پشت گوشی است که درون یک شیار بیضی شکل قرار گرفته‌اند. همچنین باید به کاهش نوارهای مربوط به آنتن آیفون اشاره کرد. شیار مربوط به آنتن را تنها می‌توان در قسمت بالا و پایین گوشی و در نزدیکی لبه‌ها دید.

همچنین باید به محلی در پشت گوشی اشاره کرد که ظاهری شبیه به درگاه Smart Connector موجود روی آیپد پرو دارد. به طور حتم قرار گرفتن این ویژگی آن هم در پشت آیفون می‌تواند سوالات بسیاری را در مورد کاربردهای این کانکتور هوشمند ایجاد کند.

تصاویر جدید اپل آیفون 7 نشان از ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر و حذف جک هدفون دارند

تصویر دوم، آیفون ۷ اپل را بدون کلید فیزیکی اصلی در جلو و همچنین جک هدفون نشان می‌دهد. اطلاعات فاش شده در کنار این تصویر نشان از این دارد که اپل کلید فیزیکی موجود در پنل جلویی و جک هدفون را حذف کرده و سنسور اثر انگشت موجود در کلید فیزیکی دورن نمایشگر تعبیه شده و با آن ادغام شده است.

با وجود اینکه در سال‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد ادغام نمایشگر با سنسور اثر انگشت منتشر شده، اما نمی‌توان از بکارگیری این فناوری در ایفون ۷ اپل ابراز اطمینان کرد. اما در مورد جک هدفون اخیرا شایعات بسیاری در مورد حذف این ویژگی از آيفون ۷ منتشر شده و احتمال می‌رود اپل برای باریک‌تر کردن هر چه بیشتر آیفونش، دست به چنین اقدامی بزند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

2645 نمایش

نظر دادن