تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 بهمن 1394 ساعت 17:50

کمک رضا صادقی به دختر ملی پوش راگبی ایران + عکس

رضا صادقی در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و خبر از کمک به سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی راگبی داد.

آخرین نیوز: سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی، بازیکن و مربی هندبال و دانشجوی رشته تربیت بدنی که 29 دی‌ماه در راه بازگشت از کرمانشاه به تهران دچار سانحه تصادف شد و در بیمارستان بستری شد.

رضا صادقی در پی این اتفاق در صفحه خود نوشت:

سلام به همه جانانم ..

چند وقت پیش با همراهی شما عزیزانم به واسطه البوم اینترنتی شب بارونی مبلغی جمع شد که با نیت کمک به کودکان کار برای بحث تحصیلشون بود ، که طبق پیگیریها و تصمیم گیریها قرار شد برای بحث عید این کودکان حرکتی انجام بدیم چون از زمان مدرسه فاصله گرفته بودیم و نیازهاشون تهیه شده بود ، غرض از این حرفها این بود که تصمیم گرفتم مبلغ پنج میلیون برای کمک به این دختر خندان و جوون ایرانی تقدیم کنیم ، چون این پول با مشارکت شما یارانم بود خواستم بدونید و در جریانش باشید .... این دختر جوون و زیبا اسمش سارا عبدالملکیه. بیست و دو سالشه و تا دو هفته پیش عضو تیم ملی راگبی ایران بوده. گفتم بوده چون دو هفته پیش یک تصادف شدیدی کرده که بر اثر اون دستاش شکسته، جمجمه اش آسیب دیده، دنده هاش شکسته و ریه اش رو سوراخ کرده و باعث عفونت شدید ریه اش شده و مهره هاش شکسته و توی نخاعش فرو رفته و احتمال داره که قطع نخاع بشه... سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستریه و خانواده اش توانایی پرداخت بیشتر از صد میلیون تومن هزینه های جراحی های اون رو ندارن...
مبلغ ویژه و قابل توجهی نیست اما شاید لبخند سارار و برگردونه .... نه این مبلغ به تنهایی که کمک تک تک شما مردم با غیرت ایرانی .... مراحل تحویل این مبلغ رو به اطلاعتون میرسونم حتما چون دستهای شما در کار بود و هست.

2422 نمایش

نظر دادن