تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 بهمن 1394 ساعت 00:34

جواد خیابانی انصراف داد و به فوتبال بازگشت!

جواد خیابانی با انتشار بیانیه ای از نامزدی برای انتخابات مجلس انصراف داد.

خبرآنلاین: جواد خیابانی که از کرج برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بود به دلیل بیماری از حضور در ادامه این رقابت انتخاباتی انصراف داد و به زودی برمی گردد تا فوتبال گزارش کند.

در این پیام آمده است:

به نام خدا

سلام بر ملت بزرگ ايران ...

به استحضار مردم خوب شهر كرج و استان البرز مي رسانم كه اين جانب بنا بر بروز شديد مشكلات جسمي در دو ماه گذشته و نياز به عمل جراحي و مداواي قطعي بيماري سال هاي اخير كه اكثريت مردم از آن مطلع هستند، قادر به ادامه راه خطير نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي نيستم و انصراف خود را از اين موضوع اعلام مي دارم و مي دانم در جمع كانديداهاي محترم شهرم افراد بسياري هستند كه از هر لحاظ برتر از من مي باشند و آنچه در اين ميان مهم مي نمايد نگاه مهربانانه ي مردم شريف استان البرز بود كه به فرزند خودشان ابراز داشتند .

من متولد كرج و فرزند ايران هستم و ابتدا وظيفه مي دانم از خانواده معظم شهدا و جانبازان فداكار كشورم تشكر كنم . از مردم كلاك و حصار و حصارك و عظيميه و گوهر دشت و باغستان تا رزكان و محمدشهر و مشكين دشت و فرديس و اشتهارد و ماهدشت و بويژه محله مصباح و شهرك نهال و بذر كه محل تولد و رشد من بوده است بسيار ممنونم ... از خانواده خودم نيز بسيار تشكر ميكنم كه تنهايم نگذاشتند .

سيل حمايت ها و پيام هاي غرور آفرين همشهريانم به من ايمان و تواني داد تا در مسيرهاي ديگري براي حمايت از شما گام بردارم ، اولين مسير اين است كه همه با هم در پرشور كردن اين انتخابات شركت كنيم و به تأسي از رهبر معظم انقلاب و براي حمايت از دولت در انتخابات جاري حاضر شويم و افرادي صالح را بر كرسي وكالت بنشانيم و براي عزت و سرافرازي كشور پهناوري كه بارها برايش اشك ريخته و بخاطرش زخم خورده ايم ، تلاش كنيم .

مجددا از مردم پرافتخار استان البرز و ملت ايران پوزش مي خواهم كه نتوانستم خدمتگزار آنها باشم اما همچنان در كنارشان بوده و نوكر همين مردم نجيب و مهربان باقي خواهم ماند .

فرزند ايران ، آذربايجان و كرج : جواد خياباني

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

452 نمایش

نظر دادن