تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 بهمن 1394 ساعت 02:41

میلان، اینتر را درهم کوبید!

میلان با برتری 3 بر صفر برابر اینتر توانست فاتح داربی دلامادونینا شود و 3 امتیاز حساس این دیدار را بدست آورد و نتایج بد اینتر را نیز در هفته های اخیر تمدید کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه لیگ ایتالیا داربی حساس شهر میلان بین دو تیم میلان و اینتر که به داربی دلامادونینا معروف است برگزار شد. اینتر در هفته های گذشته نتایج خوبی را بدست نیاورده است، به طوریکه از 8 دیدار اخیر خود در لیگ تنها 11 امتیاز کسب کرده است. آنها همچنین در دیدار چهارشنبه گذشته خود در تورین که در چهارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا برگزار شد، نتیجه را با حساب 3 بر صفر به یوونتوس واگذار کرده اند.

در طرف مقابل وضعیت میلان نیز چندان جالب نبوده است با این حال آنها با برتری برابر الساندریا در جام حذفی با روحیه خوب به این دیدار پای گذاشتند.

در ترکیب میلان دوناروما دروازه بان 17 ساله توانست به میدان برود و رکورد جوانترین بازیکن تاریخ داربی میلان را که در اختیار مالدینی بود به نام خود ثبت کند. شاگردان میهایلویچ با این ترکیب به میدان آمدند: دوناروما، آباته، الکس، رومانیولی، آنتونلی، هوندا، کوچکا، مونتولیوو، بوناونتورا، نیانگ، باکا.

مانچینی نیز تیم خود را با این ترکیب به میدان فرستاد که حضور ادر خرید جدید این تیم در ترکیب اولیه نشان از نارضایتی او از مهاجمان تیمش بوده است: هندانوویچ، سانتون، میراندا، موریو، ژسوس، پریشیچ، مدل، بروزوویچ، لیاییچ، ادر، یووتیچ.

بازی دو تیم مانند بسیار از داربیِ ها متعادل شروع شد و دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که جو سنگین بازی اجازه این را به بازیکنان دو تیم نداد که دروازه تیم مقابل را باز کنند. تا اینکه میلان در دقیقه 35 به گل رسید. الکس مدافعی که کمتر کسی تصور می کرد در این دیدار گلزنی کند توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند و تیمش را در نیمه نخست پیروز کند.

اینتر در دقیقه 70 مسابقه این فرصت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند. داور نقطه پنالتی را نشان داد ولی مائورو ایکاردی قدر این موقعیت را ندانست تا اینتر این ضربه را از دست بدهد و روحیه خود را نیز به تبع آن ببازد. میلان که ابتکار عمل را در دست گرفته بود در دقیقه 73 با گلزنی کارلوس باکا توانست گل دوم خود را نیز تثبیت کند ولی در ادامه میلانی ها توانستند یکی از تلخ ترین شکست های اینتر را در داربی به این تیم تحمیل کنند. این بار نوبت به نیانگ رسید تا گل سوم را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 3 بر صفر میلان به پایان برسد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

490 نمایش

نظر دادن