تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 دی 1394 ساعت 13:52

بازیگر نقش امام موسی‌صدر در «شهید چمران» +عکس

زهیر یاری گفت: قرار بود که جلیل سامان، سریال «شهید چمران» را قبل از «نفس» بسازد که من هم نقش امام موسی صدر را در آن سریال عهده دار بودم که خب به دلایلی ساخت این سریال به تعویق افتاد.
فارس: زهیر یاری گفت: مدتی است به گروه تولید سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان پیوستم.

وی در همین زمینه ادامه داد: داستان این سریال در ادامه سریال‌های قبلی سامان نظیر «ارمغان تاریکی» و «پروانه» هست که در دهه پنجاه اتفاق می‌افتد.

بازیگر نقش امام موسی‌صدر در «شهید چمران»+عکس

بازیگر سریال «میلیاردر» افزود:‌ همیشه دوست داشتم با جلیل سامان همکاری داشته باشم و از بین سریال‌های ایشان «ارمغان تاریکی » را بسیار دوست داشتم، چراکه معتقد بودم فضای درستی را از دهه 50 به تصویر کشیده است.

این بازیگر درباره همکاری‌اش با سامان در سریال «شهید چمران» نیز بیان داشت: قرار بود که سامان سریال «شهید چمران» را قبل از «نفس» بسازد که من هم نقش امام موسی صدر را در آن سریال عهده دار بودم که خب به دلایلی ساخت این سریال به تعویق افتاد.

وی ادامه داد:‌در سریال «نفس» یکی از سه ضلع مثلث عشقی هستم که در دهه 50 به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگر سریال «تبریز در مه» با اشاره به بازی در سریال‌های تاریخی نیز افزود:‌من در کارنامه‌ام بازی در سریال‌هایی نظیر:‌«تبریز در مه» و «سال‌های مشروطه» را داشتم که برایم تجربه‌های بسیار خوبی بودند.در کل به آثار تاریخی علاقه بسیاری دارم،مخصوصا اینکه تاریخی که روایت می‌شود مربوط به کشور خودم باشد.

این بازیگر افزود:‌برای حضور در نقش اصلان در سریال «سال‌های مشروطه» تلاش بسیاری کرده بودم تا بتوانم وی را در سه مقطع زمانی به خوبی نشان دهم.

بازیگر نقش وزیر مختار روس در سریال «تبریز در مه» بیان داشت:‌فکر می‌کنم به خاطر روشن بودن رنگ چشمم، اغلب به من پیشنهاد حضور در نقش‌های خارجی را  می‌دهند.

یاری درباره ادامه ساخت سریال «میلیاردر»‌ نیز گفت: بعید می‌دانم که ادامه این سریال ساخته شود. هرچند تهیه کننده و کارگردان اثر تمایل به ساخت داشتند، اما با شبکه به توافق نرسیدند.

این بازیگر با اشاره به حضورش در نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی» نیز گفت:‌ در این اثر نمایشی نیز نقش وزیرر مختار کشور انگلیس را بازی می‌کنم. یکی از ویژگی‌های همکاری با علی رفیعی کارگردان این نمایش این است که تماشاچی با رضایت کامل از سالن خارج می‌شود و استقبال خوبی نیز از آن دارد.

وی در پایان نیز گفت: در حال حاضر فیلم «دلتا ایکس» به کارگردانی علیرضا امینی را در گروه هنر و تجربه اکران دارم که نقش فردی خوشگذران را بازی می‌کنم.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1107 نمایش

نظر دادن