تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 دی 1394 ساعت 16:59

تکذیب انصراف سیدحسن خمینی/ از یادگار امام برای شرکت در آزمون، نه دعوت رسمی شده بود نه پیامکی

  درپی اصرار عجیب رسانه های تندرو در مورد دعوت پیامکی از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون خبرگان، منابع نزدیک به بیت حضرت امام (ره) شایعه ی انصراف آیت الله سیدحسن خمینی را از انتخابات خبرگان تکذیب کردند.

به گزارش آخرین نیوز، یک منبع نزدیک به بیت امام خمینی(ره) گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی از داوطلبی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انصراف نداده است.

وی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به گفته حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی دعوت رسمی از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون علمی خبرگان به عمل نیامده است و ایشان پیامک یا دعوتنامه ای در این رابطه دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: سید حسن خمینی در زمان برگزاری آزمون علمی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری سر کلاس درس و مشغول تدریس بوده است.

این منبع نزدیک به بیت امام(ره) گفت: سید حسن خمینی از نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف نداده است و هرگونه خبر دیگری بر خلاف آنچه تاکنون اعلام شده قویا تکذیب می شود.

این شایعات در حالی منتشر می شود که حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی در گفت و گو با «انتخاب»، صراحتاً اعلام کرد هیچ دعوتی از حاج سید حسن خمینی اعم از"رسمی یا پیامکی" برای شرکت در آزمون خبرگان نشده، برخی رسانه های تندرو همچنان مدعی دعوت از یادگار امام هستند!

همچنین سایت انتخاب نوشت: این خبرسازی ها اما نشان از دروغگویی جریان تندرو در برابر یادگار امام داشت که طی هفته گذشته، بارها و بارها و به اشکال مختلف مدعی دعوت از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون خبرگان می شدند. این جماعت اما پارا فراتر گذاشتند و در اقدامی ناشایست و غیراخلاقی، مدعی شرط و شروط ویژه ی یادگار امام برای «آزمون انفرادی»!! شدند. اما ظاهراً تندروها دست بردار نیستند، آزمون خبرگان ساعت 8 صبح امروز برگزار شده و تمام شده است، اما تندروها گویی از پیامک های تلفن همراه بیت امام (ره) اطلاع دقیقتری دارند! چرا که مدعی شده اند پیامک دعوت برای سید حسن خمینی ارسال شده است!

سایت انتخاب در پایان نوشت: تحلیلگران معتقدند رسانه های این جریان در ادامه پروژه فشار به ارکان نظام از جمله شورای نگهبان درصددند ضمن فضاسازی و انتقال اخبار دروغ، شرایط را طبق خواست و منویات خود پیش ببرند.

1554 نمایش

نظر دادن