تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 آذر 1394 ساعت 07:26

اتلتيکو و يووه صدرنشين شدند

تيم فوتبال رئال مادريد بعد از شکست سنگين و تحقيرآميز برابر بارسلونا در ال کلاسيکو، به مصال شاختار اوکراين رفت و در حالي که ۴ گل زده بود ۳ گل هم از اين تيم دريافت کرد تا با دشواري ۳ امتياز کسب کند.
مهر: شب دوم از هفته پنجم رقابتهاي ليگ قهرمانان فوتبال اروپا با پيروزي نزديک رئال مادريد در زمين شاختار همراه شد. در اين شب يوونتوس، اتلتيکو مادريد و وولفسبورگ با غلبه بر حريفان خود به صدر جدول گروه‌هاي مختلف صعود کردند.
تيم رئال مادريد که بعد از شکست تحقيرآميز برابر بارسلونا در ال کلاسيکو تحت فشار فراواني قرار داشت در نخستين بازي بعد از اين مسابقه مهمان شاختار اوکراين بود که اين تيم را با حساب ۴ بر ۳ پشت سر گذاشت. رونالدو (۱۸ و ۷۰)، مودريج (۵۰) و کارواخال (۵۲) براي رئال گلزني کردند. الکس تيژرا (۷۷- پنالتي و ۸۸) و دنتينيو (۸۳) گلزنان شاختار بودند. اين برد شايد اندکي از زخم‌هاي ديدار برابر بارسا را التيام بخشيده است. رئال مادريد با اين برد ۱۳ امتيازي شد و جايگاه خود را در صدر جدول گروه A حفظ کرد. اين تيم از قبل صعود خود را مسجل کرده بود.
تيم پاري‌سن ژرمن نيز در خانه مالمو سوئد برابر حريف خود قرار گرفت و برابر اين تيم به برتري پرگل ۵ بر صفر دست يافت تا رقابت با رئال براي صدرنشيني را تا روز پاياني ادامه دهد. رابيوت (۳)، دي ماريا (۱۴ و ۶۸)، زلاتان (۵۰) و لوکاس مورا (۸۲) گل‌هاي تيم پاريسي را وارد دروازه حريف کردند. شاگردان بلان با ۱۰ امتياز در رده دوم جدول گروه A باقي مانده‌اند.
در گروه B تيم منچستر يونايتد در در ديداري حساس در ورزشگاه اولدترافورد پذيراي آيندهوون بود. شاگردان فن خال که به دنبال صدرنشيني در اين گروه بودند نتوانستند حريف خود را شکست دهند تا جمع امتيازات اين تيم به عدد ۸ رسيده و بعد از وولفسبورگ در رده دوم جدول قرار گيرد.
پيش از اين بازي تيم زسکا مسکو در جدال خانگي مقابل وولفسبورگ آلمان تن به باخت ۲ بر صفر داده بود تا نماينده آلمان با کسب ۳ امتياز ارزشمند خارج از خانه ۹ امتيازي شده و در صدر جدول رده بندي گروه B قرار گيرد.
اتلتيکو مادريد اسپانيا از گروه C به مصاف گالاتاسراي ترکيه رفت که تقابل اين دو تيم با نتيجه ۲ بر صفر به سود شاگردان سيمئونه به پايان رسيد. آنتون گريژمان در دقايق ۱۳ و ۶۵ هر دو گل اتلتيکو را به ثمر رساند. شاگردان سيمئونه با اين برد ۱۰ امتيازي شدند و با صعود به صدر جدول اين گروه به مرحله دوم راه يافتند.
در اين گروه شامگاه روز چهارشنبه تيم آستانه قزاقستان به مصاف بنفيکا صدرنشين گروه رفته بود که تقابل اين دو تيم برنده نداشت و با تساوي ۲ - ۲ پايان يافت تا آستانه بعد از توقف اتلتيکو مادريد در زمين خود از پس بنفيکا نيز بر بيايد. جالب اينکه آستانه با ۲ گل از مهمان سرشناس خود پيشي گرفته بود اما در نيمه دوم بنفيکا کار را به تساوي کشاند.
تيم‌هاي يوونتوس و منچستر ستي حساس ترين ديدار گروه D را برگزار کردند که اين ديدار حساس را تيم يوونتوس يک بر صفر از آن خود کرد. ماريو مانژوکيچ (۱۸) تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. يووه با اين برد يازده امتيازي شد و جاي تيم سيتي را در صدر حدول گرفت.
مونشن گلادباخ آلمان نيز در ورزشگاه خانگي خود برابر سويا اسپانيا قرار گرفت و با ارايه يک بازي تهاجمي حريف خود را ۴ بر ۲ از پيش روي برداشت. استيندل (۳۹ و ۸۳)، فابيان جانسون (۶۸) و رافائل (۷۸) زننده گل‌هاي گلادباخ بودند و دو گل سويا را هم ويتولو (۸۲) و اور بانگا (۹۰- پنالتي) وارد دروازه گلادباخ کردند.

نتايج و جدول رده‌بندي:
گروه A
* مالمو صفر - پاري‌سن ژرمن ۵
* شاختار دونتسک ۳ - رئال مادريد ۴
جدول رده‌بندي گروه A
۱- رئال مادريد ۱۳ امتياز
۲- پاري‌سن ژرمن ۱۰ امتياز
۳- شاختار ۳ امتياز
۴- مالمو ۳ امتياز

گروه B
* زسکا مسکو صفر - وولفسبورگ ۲
* منچستر يونايتد صفر - آيندهوون صفر
جدول رده‌بندي گروه B
۱- وولفسبورگ ۹ امتياز
۲- منچستر يونايتد ۸ امتياز
۳- آيندهوون ۷ امتياز
۴-زسکا ۴ امتياز

گروه C
* آستانه ۲ - بنفيکا ۲
* اتلتيکو مادريد ۲ - گالاتاسراي صفر
جدول رده‌بندي گروه C
۱- اتلتيکو مادريد ۱۰ امتياز
۲- بنفيکا ۱۰ امتياز
۳- گالاتاسراي ۴ امتياز
۴- آستانه ۲ امتياز

گروه D
* يوونتوس يک - منچستر سيتي صفر
* مونشن گلادباخ ۴ - سويا ۲
جدول رده‌بندي گروه D
۱- يوونتوس ۱۱ امتياز
۲- منچستر سيتي ۹ امتياز
۳- مونشن گلادباخ ۵ امتياز
۴- سويا ۳ امتياز
579 نمایش

نظر دادن