تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 ساعت 19:36

ذوب آهن به فینال جام حذفی صعود کرد

دربی حساس شهر اصفهان در مرحله ماقبل پایانی رقابت‌های جام حذفی با برتری ذوب‌آهنی‌ها به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه) بین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد. دیداری که وقت‌های قانونی و اضافه آن با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

در این دیدار ذوب‌آهنی‌ها خیلی زود و در دقیقه یک مسابقه توسط مرتضی تبریزی به گل رسیدند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی نیمه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند. در نیمه دوم و با توجه به توصیه‌هایی که ایگور استیماچ به شاگردانش کرده بود، سپاهانی‌ها توانستند در دقیقه 52 توسط وریا غفوری بازی را به تساوی بکشند.

در ادامه بازی تلاش هیچکدام از بازیکنان در 90 دقیقه نتیجه‌ای نداد تا دربی حساس اصفهان به وقت‌های اضافه کشیده شود. در دقیقه 85 این بازی نیز میلاد سرلک با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا سپاهانی‌ها ادامه بازی را 10 نفره ادامه بدهند.

در وقت‌های اضافه و در دقیقه 110 بازی محمدرضا حسینی توانست دروازه سپاهان را باز کند، اما گل برتری ذوب‌آهنی‌های این بار سه دقیقه بیشتر دوام نیاورد و غفوری در دقیقه 113 بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

براساس این گزارش، در ضربات پنالتی این تیم ذوب آهن بود که با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و جواز حضور در دیدار فینال جام حذفی را به دست آورد.

863 نمایش

نظر دادن