تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 ساعت 12:22

کفاشیان: کی روش جراحی شد

رییس فدراسیون فوتبال درمورد بیماری کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیماری کی روش خطرناک نیست، این مربی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و هم اکنون آزمایش ها نشان می دهد که بیماری این مربی برطرف شده است.

کفاشیان دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی با بیان مطلب فوق افزود: کی روش به مرخصی 54 روزه رفته است اما از طریق دستیارانش بر رقابت های باشگاهی و تیم ملی نظارت خواهد کرد.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره اختلافات تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان گفت: در جلسه ای با حبیب کاشانی مدیر تیم امید، اختلافات این تیم با تیم ملی را بررسی و بر طرف خواهیم کرد.وی خاطرنشان کرد: پیش از این در نامه ای کتبی از کارلوس کی روش خواستم که تنها درخصوص مسائل فنی اظهار نظر کند اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد که افرادی علیه اش مصاحبه می کنند و این موضوع از نظر اخلاقی صحیح نیست.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تاکنون چندین بار با مدیر تیم امید درباره اظهار نظرهای کادر فنی این تیم تذکر داده ام و به زودی درجلسه ای بار دیگر این موارد را تاکید خواهم کرد.وی در خصوص هزینه های بازسازی زمین چمن آکادمی ملی فوتبال گفت: 5 تا 6 میلیارد تومان هزینه ترمیم زمین چمن کمپ است که فدراسیون فوتبال قادر به تامین این مبلغ نیست اما معاونان وزارت ورزش و جوانان قول هایی در این زمینه داده اند که امیدوارم هرچه سریعتر اجرایی شود.

کفاشیان افزود : بودجه فدراسیون فوتبال به گونه ای است که تنها می توان مخارج برگزاری اردوها، مسابقه ها، اعزام ها و حقوق و دستمزد مربیان را تامین کرد و این فدراسیون بودجه ای برای ساخت و ساز ندارد.وی به قرار گرفتن ایران در صدر تیم های فوتبال آسیا اشاره کرد و افزود : این امر باعث شده است تا بسیاری از تیم های آسیایی و اروپایی خواستار برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی و حتی تیم امید کشورمان شوند.

کفاشیان ادامه داد: برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا تیم ملی بعد از عبور این مرحله از رقابت ها، دیدارهای دوستانه خوبی با تیم های اروپایی انجام دهد.وی درمورد وضعیت جذب اسپانسر تیم ملی گفت: ظرف چند روز آینده با یکی از حمایت کنندگان مالی به توافق می رسیم و در ابتدا یک سال البسه تیم ملی را وارد کشور خواهیم کرد و برای سایر تیم ها نیز تخفیف ها و تجهیزات لازم را مهیا خواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره قرارداد دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: مشکلی در این خصوص وجود ندارد و قرارداد کادر تیم ملی درآینده منعقد خواهد شد.کفاشیان در مورد زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اگر گزارش حسابرس در هفته جاری تکمیل شود، ظرف یک ماه آینده مجمع عادی و اواسط اسفندماه مجمع فوق العاده این فدراسیون برگزار خواهد شد.

750 نمایش

نظر دادن