تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 ساعت 09:48

کریم باقری بهترین هافبک دفاعی ایران شد

در برنامه نود این هفته کریم باقری به عنوان بهترین هافبک دفاعی فوتبال ایران بعد از انقلاب انتخاب شد.

ایسنا: برنامه نود این هفته ساعت 22:35 دو شنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در ابتدای برنامه علی کفاشیان روی خط برنامه آمد و توضیحاتی درباره بیماری کالوس کی روش و البته مشکلات چمن کمپ تیم ملی ارائه کرد.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب برترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان حمید استیلی، کریم باقری، آندرانیک تیموریان، مهدی فنونی زاده، سیروس قایقران و جواد نکونام بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب اسلامی را انتخاب می کردند. در نهایت نیز کریم باقری با کسب 62.4 درصد بهترین هافبک دفاعی بعداز انقلاب لقب گرفت.

چشمی یار کلیدی استقلال

تیم فوتبال استقلال از بازیکنان جوان و خوبی در تیمش استفاده می کند. روزبه چشمی یکی از همین بازیکنان است که نقش کلیدی را در موفقیت آبی پوشان تهرانی دارد. او با بازی خوانی خوبی که انجام میدهد، فضاهای خالی میان مدافعان را به خوبی پوشش می دهد و همین امر باعث شده استقلال در کار دفاعی عملکرد خوبی داشه باشد. چشمی با دقت پاس 91درصدی، 937دقیقه برای استقلال به میدان رفته است.

اخباری: دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم

محمدرضا اخباری، دروازه بان جوان تراکتورسازی مهمان این هفته برنامه نود بود. او در ابتدای صحبت های خود اظهار کرد: از نونهالی در باشگاه سایپا بودم و به نوعی فوتبالم را مدیون این باشگاه هستم.

وی اضافه کرد: دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم برای همین به تراکتورسازی رفتم. دوست دارم روزی هم لژیونر شوم. همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و با هر جای بدنم توپ را مهار کنم تا دروازه ام باز نشود.

اخباری در اظهار نظری جالب هم گفت: کاراگاه گجت شخصیت جالبی است و دوست دارم به من گجت بگویند.

414 نمایش

نظر دادن