تاریخ انتشار: شنبه, 30 آبان 1394 ساعت 19:05

پرسپولیس استقلال اهواز را شکست داد

 پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر و در استادیوم آزادی بازی مقابل استقلال اهواز را با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان برد.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال اهواز بود که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس در این نیمه را مهدی طارمی در دقیقه 20 به ثمر رساند.

شاگردان برانکو در این دیدار بارها و بارها با استفاده از حرکاتی که از سمت راست ترتیب دادند و البته پاس‌های در عمقی که برای مهاجمان‌شان ترتیب دادند روی دروازه پرویز کریمی ایجاد کردند اما فقط یک بار توانستند دروازه استقلال اهواز را باز کنند.

نیمه نخست
دقیقه 16: محسن مسلمان توپ خوبی را روی دروازه استقلال اهواز فرستاد و در ادامه با دخالت مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده فرصت خوبی برای شوت‌زنی به دست آورد. اما ضربه پای راست او با برخورد به رامین رضاییان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: مهدی طارمی توانست دروازه استقلال اهواز را باز کند. محسن مسلمان این بار هم پاس خوبی را در عمق فرستاد که با دخالت پرویز کریمی توپ به مهدی طارمی درون محوطه جریمه استقلال اهواز رسید و او نیز با یک ضربه پای راست دروازه آبی‌پوشان استقلال را باز کرد.

دقیقه 24: شاگردان برانکو ایوانکوویچ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که این بار نیز محسن مسلمان پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه زیبا، دروازه استقلال اهواز را هدف قرار داد اما ضربه ایستگاهی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: احمد نوراللهی در میانه‌های زمین صاحب توپ شد و با یک ارسال زیبا پشت مدافعان استقلال اهواز فرشاد احمدزاده را با دروازه‌بان اسقتلال اهواز تک به تک کرد اما احمدزاده نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه خود را به بیرون زد.

دقیقه 38: مهدی طارمی درون محوطه جریمه استقلال اهواز صاحب توپ شد و با یک ضربه آرام دروازه این تیم را هدف قرار داد که توپ با واکنش خوب پرویز کریمی مواجه شد.

نیمه دوم
در آغاز نیمه دوم یاران استقلال اهواز که شکست خورده این دیدار بودند سعی داشتند با طراحی حملاتی گل تساوی را به ثمر برسانند. آن‌ها در دقایقی از بازی هم به بازی مسلط شدند اما هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس اجازه نداد آن‌ها دروازه پرسپولیس را باز کنند. البته در این میان شاگردان برانکو هم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

دقیقه 49: مهدی طارمی درون محوطه جریمه استقلال اهواز فرصت خوبی برای باز کردن دروازه این تیم به دست آورد اما ضربه او به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

دقیقه 58: حرکت خوب کمال کامیابی نیا که در میانه زمین انجام شد مهدی طارمی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما پرویز کریمی با یک عکس‌آلعمل خوب اجازه نداد که دروازه‌اش برای دومین بار باز شود.

دقیقه 61: این بار هم پرسپولیسی‌ها روی دروازه آبی‌پوشان استقلال اهواز خطرساز شدند. روی حرکت خوبی که یاران پرسپولیس انجام دادند احمد نوراللهی درون محوطه جریمه استقلال اهواز توپ را در اختیار گرفت اما ضربه پای راست او را پرویز کریمی مهار کرد.

دقیقه 66: باز هم مهدی طارمی با پرویز کریمی تک به تک شد اما این بار ضربه پای راست او با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: شاگردان حنطه روی یک حرکت خوب که از سمت چپ انجام دادند دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کردند. روی ارسالی که از سمت چپ انجام شد محمد غلامی در دهانه‌ی دروازه این فرصت را داشت که گل تساوی به ثمر برساند اما واکنش خوب سوشا مکانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 69: باز هم فرشاد احمدزاده از سمت راست توپ خوبی را روی دروازه استقلال اهواز فرستاد اما این بار رامین رضاییان نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه سر او را پرویز کریمی مهار کرد.

دقیقه 70: مهدی طارمی درون محوطه جریمه استقلال اهواز توپ را در اختیار گرفت و در حالی که می‌توانست دروازه را باز کند توپ را به بیرون زد.

دقیقه 84: مهدی طارمی در یک صحنه تک به تک با دروازه‌بان استقلال اهواز توپ را بیرون زد.

دقیقه 91: طارمی باز هم در یک صحنه در داخل محوصه که می‌توانست برای پرسپولیس گل دوم را به ثمر برساند با زدن توپ به پای دروازه‌بان استقلال اهواز این فرصت را هم از دست داد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، امید عالیشاه، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محسن مسلمان

ترکیب استقلال اهواز: پرویز کریمی، محمد اسماعیل نظری، مرتضی منصوری، سعید قزل‌گچی، محمد غلامی، شاهین مجیدی، میلاد پاک‌پرور، سید علی حسینی، رضا بهمیی، حسین بهرامی، غلامعباس آشوبی.

413 نمایش

نظر دادن