تاریخ انتشار: جمعه, 29 آبان 1394 ساعت 22:16

استقلال صدر جدول را پس گرفت

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال به برتری آبی‌پوشان تهرانی و بازگشت این تیم به صدر جدول انجامید.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال به برتری آبی‌پوشان تهرانی و بازگشت این تیم به صدر جدول انجامید.

تیم فوتبال استقلال در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 16:20 امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر مقابل میزبان خود به برتری برسد. در این دیدار جابر انصاری (57) و پروپیچ (88) گل‌های تیم استقلال را به ثمر رساندند.

این دیدار که در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در نیمه دوم با نمایش بهتر استقلالی‌ها همراه بود. شاگردان پرویز مظلومی با ارائه بازی به مراتب با برنامه‌تر موفق شدند در دقیقه 57 توسط جابر انصاری به گل برسند.

بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال رو به پایان بود که روزبه چشمی در صحنه‌ای مشکوک به خطا روی بازیکن فولاد توپ را از او گرفت. چشمی همین توپ را به پروپیچ پاس داد تا مهاجم صربستانی استقلال گل دوم را برای این تیم به ثمر برساند.

علاوه بر دو گلی که استقلالی‌ها در این بازی به ثمر رساندند، یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم توپ را به تیر دروازه فولاد زدند. فولادی‌ها نیز چند موقعیت گلزنی در این بازی داشتند که نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

استقلال با این پیروزی 25 امتیازی شد و توانست صدر جدول را از استقلال خوزستان که روز گذشته مقابل گسترش فولاد پیروز و با 23 امتیاز صدرنشین شده بود، پس بگیرد.

677 نمایش

نظر دادن