تاریخ انتشار: شنبه, 20 تیر 1394 ساعت 02:04

پرسپوليس به يکباره خواهان سيدجلال شد

بعد از مدت ها کش و قوس هفته گذشته مدافع ملي پوش سابق پرسپوليس به عضويت تيم نفت تهران درآمد.

اسپورت تي وي: با پايان قرارداد سيدجلال حسيني با تيم فوتبال الاهلي قطر گمانه زني هاي فراواني در مورد مقصد بعدي اين مدافع ملي پوش در تيم هاي ايراني آغاز شد.

نخستين خبر در مورد پيوستن اين بازيکن به پرسپوليس و توافق با نژادفلاح سرپرست سابق پرسپوليس منتشر شد که با تغيير مديريت اين نقل و انتقال صورت نگرفت.

تيم هاي تراکتورسازي، استقلال تهران و نفت تهران تيم هاي بعدي بودند که از آنها به عنوان مقصد فصل آينده حسيني نام برده مي شد تا اينکه سرانجام با انتشار تصوير اين مدافع ارزشمند کشورمان در لباس نفت تهران حدس و گمانه زني ها در مورد انتخاب تيم اين مدافع به پايان رسيد اما طي چند روز گذشته خبر مي رسد که مسئولان پرسپوليس تماس هاي فراواني را با حسيني برقرار کرده اند تا بتوانند وي را پاي ميز مذاکره با پرسپوليس بکشانند.

انتقادات اخير هواداران به نفرات جذب شده جديد و باقي ماندن ضعف در خط دفاعي اين تيم باعث شد هجمه بسيار سنگيني عليه مديريت باشگاه به وجود بيايد و به نظر مي رسد طاهري که معمولا خود را از خبرنگاران و سوالات آنها مخفي مي کند، اين بار درصدد است تا بتواند مقداري فاصله به وجود آمده بين هواداران و مديريت باشگاه را کمتر کند.

از آن سو نيز هنوز مشخص نيست آيا سيدجلال قرارداد رسمي با باشگاه نفت منعقد کرده يا در حد توافقات اوليه بوده است اما آنچه مشخص است اينکه مي بايست اين خبر را بسيار جدي تلقي کرد چرا که پشت پرده رايزني هايي صورت گرفته تا حسيني که چند وقتي منتظر پيشنهاد باشگاه پرسپوليس بود و با بي توجهي کادر فني و مديريت باشگاه پرسپوليس مجبور شد راهي ديگر تيم تهراني شود، اين بار نقش تعيين کننده در اين مذاکرات خواهد داشت.

1326 نمایش

نظر دادن