تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 تیر 1394 ساعت 16:00

ابراهیمی در استقلال ماندنی شد/ ماندن مشروط کرار

هافبک فصل گذشته استقلال برای یک سال دیگر در این تیم ماندنی شد.

ابراهیمی-در-استقلال-ماندنی-شدابراهیمی در استقلال ماندنی شد

به گزارش فارس، امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پس از نشست خود با مسئولان این باشگاه با آنها به توافق رسید که برای یک سال دیگر پیراهن این تیم را برتن کند.

این بازیکن از تیم سپاهان هم پیشنهاد داشت اما در نهایت با مسئولان استقلال به توافق رسید و در لیگ پانزدهم زیر نظر پرویز مظلومی کار خواهد کرد.

پیش از این خسرو حیدری قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرده بود.

هافبک عراقی هم ماندنی شد

هافبک-عراقی-ماندنی-شد-تمدید-قرارداد-کرار-با-این-شرط-حاشیه-ممنوعدر صورت ماندن هافبک عراقی استقلال در جمع آبی‌پوشان چند بند جدید به قرارداد این بازیکن اضافه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، جلسه مسئولان باشگاه استقلال با مدیر برنامه‌های جاسم کرار امروز (یکشنبه) برگزار شد که در نهایت طرفین به توافق اولیه رسیدند تا هافبک عراقی در این تیم ماندنی شود.

مدیر برنامه‌های کرار پس از این جلسه درباره اینکه این بازیکن ماندنی شد اما گویا مسئولان باشگاه استقلال شرط کرده‌اند او دیگر حاشیه نداشته باشد، گفت: کرار حاشیه ندارد، مرتبه قبلی هم باشگاه طلب این بازیکن را نداد و حاشیه ایجاد شد.

طبق صحبت‌هایی که در جلسه امروز صورت گرفت، قرار است بندهایی به قرارداد کرار اضافه شود و مدیر برنامه‌های این بازیکن عراقی بندهای جدید قرارداد را با او در میان بگذارد. در صورتی که این بندها مورد قبول کرار جاسم قرار بگیرد، او به ایران می‌آید تا در تمرینات شرکت کند و در غیر این صورت هم اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

پیش از این بهرام امیری، عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اعلام کرده بود قرار است در قرارداد کرار بندی اضافه شود که اگر این بازیکن غیر فنی از زمین مسابقه اخراج شد، از قرارداد او مبلغی کسر شود.

676 نمایش

نظر دادن