تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 تیر 1394 ساعت 18:45

بازیکنان مد نظر مظلومی پرسپولیسی شدند!

با نگاهی به جدول نقل و انتقالات می بینید که وضعیت پرسپولیس حالا بهتر از استقلال شده است و پرویز مظلومی کم کم دارد نگران می شود.

به گزارش وب سایت برنامه نود، پرویز مظلومی حالا به شدت نگران بازیکنانی است که می خواهد آنها را جذب کند.

این درست است که استقلال قرار است بازیکنان زیادی را جذب کند اما به غیر از جابر  انصاری و امین حاج محمدی و همین یک ساعت پیش مهدی رحمتی فعلا بازیکن جدیدی نگرفته است.

روزبه چشمی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، فرزاد حاتمی، مسعود حسن زاده و میثم مجیدی در لیست مظلومی هستند اما هنوز آمدن هیچ کدام از بازیکنان به استقلال قطعی نشده است.

از سویی رضا عنایتی، امیرحسین صادقی، میلاد سلیمان فلاح ، میلاد فخر الدینی و میلاد نوری در لیست خروجی های مظلومی هستند. این در حالی است که رامین رضاییان،‌کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده که مد نظر مظلومی بودند به پرسپولیس پیوستند. پرسپولیسی ها در پی این هستند که سید جلال حسینی، مهدی کیانی و سرگی پاشنکو را هم بگیرند که سید جلال حسینی هم یکی از گزینه های پرویز مظلومی است.

پرسپولیسی ها فرناندو گابریل، محمدرضا خانزاده، مهدی دغاغله، رضا نوروزی،‌ پیام صادقیان، محمد عباس زاده، مهدی جعفرپور و به تازگی محمد نوری و مهدی طارمی را در لیست خروج گذاشته اند.

باید تا روز آخر صبر کرد و دید که سرخابی ها در فصل نقل و انتقالات چکار خواهند کرد.

 

طرح از حسین صافی

1699 نمایش

نظر دادن