تاریخ انتشار: شنبه, 02 خرداد 1394 ساعت 13:40

مازراتي يک‌ميليارد و 500 ميليوني آقازاده ورزش!

 پدر اين آقازاده روزي در مصاحبه اي تمام فعاليت هاي اقتصادي او را در فدراسيونش تکذيب کرد و گفت عرضه اين کارها را ندارد.

يکي از آقازاده هاي ورزش، هفته گذشته يکي از گرانترين خودروهاي وارداتي بازار ايران را خريد تا از اين پس، در خيابان هاي سعادت آباد، به جاي پورش با مازراتي چرخ بزند! اين آقازاده که در چند سال گذشته درباره اش شايعه زياد بوده است، با معامله اين خودرو، ثابت کرد که تمام حرف هاي پدرش درباره وضعيت نامناسب مالي اش، حقيقت ندارد.

در برهه اي که شايعات بالا گرفت و حتي عده اي خبر دادند اين آقازاده واسطه انجام کارهاي اقتصادي بوده و با احداث شرکتي در شهرک غرب، تمام کارهاي پرسود فدراسيون پدرش را انجام مي دهد، رئيس فدراسيون مصاحبه کرد و گفت: «شپش در جيب او پشتک مي زند و همين الان از من پول مي گيرد. او يک مربي ساده است. اين شايعات دروغي بيش نيست.»

اما همين چند وقت پيش بود که خيلي از سايت هاي مختلف از پورشه گرانقيمت پسر او خبر دادند و رئيس هم اين خبر را تکذيب نکرد. خيلي از شاهدان آقازاده را با پورشه گرانقيمتش ديده بودند با اين حال رئيس هر بار مي گفت پسرش مربي ساده اي است که پول خريد چنين خودروهايي را نداد.

او حتي در مصاحبه اي گفت: «مي دانيد اگر پسرم عرضه داشت يک چيزي، ولي او عرضه پول در آوردن را ندارد و درآمدش بسيار پائين است.» ولي آقازاده اي که نه عرضه دارد و نه درآمد، هفته گذشته مازراتي کواتروپورته s را از يکي از شيک ترين نمايشگاههاي تهران خريد تا نشان دهد بي پول ها هم مي توانند صاحب چنين خودروهايي شوند!

منبع : خبرآنلاين

2112 نمایش

نظر دادن