تاریخ انتشار: پنج شنبه, 31 ارديبهشت 1394 ساعت 11:30

پخش تراکت‌هایی به بهانه جشن قهرمانی تراکتور!

تراکت‌هایی که خبر از جشن قهرمانی تیم تراکتور می‌دهند به بهانه اجرای یک تئاتر در سطح شهر پخش شدند.

تراکت‌هایی این روزها در سطح شهر تهران پخش می‌شود که برای 30 اردیبهشت ماه آذری‌زبان‌ها را دعوت کرده است تا به تماشای یک نمایش کمدی به زبان آذربایجانی در تالار وزارت کشور بروند. تا اینجا ماجرا اتفاق عجیبی نیست اما میزبانی تالار بزرگ وزارت کشور از گروه «صمد و ممد» که میزبان کمتر گروه تئاتری می‌شود و به‌سختی به گروه‌های تئاتری و حتی دیگر گروه‌های هنری در این سالن مجوز می‌دهند و در عین حال تبلیغ این تئاتر که به‌نوعی دعوت کرده است که طرفداران به میزبانی جشن قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیایند، با توجه به حواشی هفته‌ی گذشته این تیم - که قهرمان نشد - نکته‌ی عجیب ماجراست.

این نمایش که نامش «رحیم آغانین گناهی نه؟...» است، مخاطبان را دعوت کرده است که تا به تماشای این نمایش با حضور بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی بروند.

توحید عالی تهیه‌کننده این نمایش، با بیان این ادعا که گروه هنری «بابک نهرین» یا همان «صمد و ممد» پرطرفدارترین گروه کل کشور است، درباره اجرای این نمایش کمدی موزیکال گفت: معمولا هر دو ماه یک بار در تهران اجرا می رویم و به جز تالار وزارت کشور، در کرج، قزوین و شهریار هم برنامه داریم.

وی درباره حضور بازیکنان تیم فوتبال تراکتور هم بیان کرد: قرار بود قهرمانی این تیم را در لیگ برتر در تالار وزارت کشور جشن بگیریم و زمانی که برای چاپ تبلیغ اقدام کردیم، به ما خبر دادند که تراکتورسازی قهرمان شده اما متاسفانه سپاهان قهرمان شد و دیگر ما هم نمی‌توانستیم کاری کنیم، چون تراکت‌ها چاپ شده بود.

او با این حال اضافه کرد: چند بازیکن بومی تبریز احتمالا برای اجرای این نمایش می‌آیند.

عالی همچنین یادآور شد که مجوز اجرای نمایش‌های خود را از مرکز هنرهای نمایشی و مسئولانی همچون دادویی و طاهری (مدیر کل اسبق هنرهای نمایشی) دریافت کرده است.

نمایش «رحیم آغانین گناهی نه؟...» به نویسندگی و کارگردانی بابک نهرین و بازی عیرضا رنجی‌پور، بهمن تقی پور، نوروز سلیمانی، مسعود محسنی و بابک نهرین چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه به صحنه می‌رود.

خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با مسوولان مرکز هنرهای نمایشی درباره‌ی چگونگی مجوز گرفتن اجرای تئاتر در تالار وزارت کشور است. (ایسنا)

896 نمایش

نظر دادن