تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 ارديبهشت 1394 ساعت 10:56

واکنش افشارزاده به شایعه مذاکره با فرکی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که تکلیف واگذاری باشگاه مشخص نشده چطور استعفا دهم؟

روز گذشته مزایده چهارم باشگاه استقلال هم برگزار شد و شرکت سمند وابسته به شرکت ایران خودرو به عنوان خریدار استقلال معرفی شد.

قرار است امروز یا نهایتا تا اوایل هفته آینده تکلیف این مزایده مشخص شود اما مسئله این است که تا مشخص شدن وضعیت آیا مدیران فعلی باشگاه استقلال برای فصل آینده این تیم دست به کار می شوند یا خیر. همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد.

از سویی شایعاتی مطرح است که بهرام افشارزاده قصد استعفا دارد ولی از سوی دیگر صحبت از مذاکره با مربیان مختلف است.

بهرام افشارزاده که اصولا همیشه پاسخگو بوده این بار در قامت مدیرعاملی استقلال کم حوصله شده و شاید هم ترجیح می دهد با شیوه اعتراض به خبرنگاران مدت صحبت خود را کوتاه کند تا بیش از این باشگاه و خودش به حاشیه نروند.

بهرام افشارزاده در همین راستا در مورد مزایده می گوید: هیچ پیش بینی نمی توان کرد. باید منتظر شد تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در مورد اینکه می گویند او به دنبال استعفا از سمت خود است، عنوان کرد: استعفا نمی کنم. اول باید ببینم چه کسی می آید. ما فعلا در حال انجام دادن کارمان هستیم. من فعلا چه استعفایی بدهم وقتی چیزی مشخص نیست.

افشارزاده که وقتی با این پرسش مواجه شد که گفته می شود با حسین فرکی مذاکراتی صورت گرفته چندان روی خوش نشان نداد و حتی به این اعتراض کرد که به خاطر چنین سوالاتی جواب خبرنگاران را نمی دهد! اظهار داشت: ما نه با فرکی و نه با هیچ کس دیگری مذاکره نکردیم و اصلا هنوز گزینه ای نداریم شاید مالک جدید باشگاه خودش بخواهد تصمیم بگیرد.

منبع: فارس

627 نمایش

نظر دادن