تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 ارديبهشت 1394 ساعت 18:14

توضیح نژادفلاح درباره شادی گل طارمی به مسئولان الهلال

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در دیدار با مسئولان باشگاه الهلال عربستان، درباره شادی گل مهدی طارمی در بازی با النصر، توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح در نشستی صمیمی با مدیران و مسئولان باشگاه الهلال عربستان ضمن خوشامدگویی، برای اقامت هر چه بهتر آنها در ایران و دیدار دو تیم آرزوی موفقیت کرد.

نژادفلاح در این جلسه ابتدا از وضعیت اردوی تیم میهمان اطلاعاتی را کسب و نظر مدیران باشگاه الهلال را در این خصوص جویا شد که آنها با ابراز خرسندی از میهمان نوازی ایرانیان و بخصوص باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای میزبانی هر چه بهتر از تیم پرسپولیس در عربستان اعلام کردند.

وی برای رفع شائبه خوشحالی پس از گل مهدی طارمی در دیدار پرسپولیس برابر نماینده عربستان گفت: مهاجم جوان ما قصد هیچگونه بی‌احترامی و طرح موضوع خاصی را نداشته و تنها به واسطه خوشحالی در فضای ورزشی این کار را انجام داده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: مهدی طارمی در برنامه ورزشی ۹۰ و در شرایطی که مجری این برنامه زنده از او سوالی مبنی بر این خوشحالی پرسیده بود، در این خصوص ضمن عذرخواهی گفته بود که نمی‌دانسته این خوشحالی تا به این اندازه بازتاب داشته باشد و این کار را صرفا در فضای ورزشی انجام داده و خودش هم ناراحت بود که چرا برخی از این حرکت، برداشت سیاسی کرده‌اند.

پرسپولیس - الهلال - نژادفلاح

نژادفلاح خاطرنشان کرد: فوتبال، فوتبال است و سیاست، سیاست. میز سیاست با میز فوتبال کاملا جدا است و ما ورزشی هستیم. ما اینجا هستیم که فقط فوتبال بازی کنیم. لذا ما از شما می‌خواهیم که از این موضوع چیزی به دل نگیرید.

دبیر کل باشگاه الهلال در پاسخ گفت: تاکنون نیز همینطور بوده و ما چیزی به دل نگرفته‌ایم. فوتبال بازی قشنگی است. اینکه آدمهایی که دیدگاه و آمادگی جسمانی یکسانی ندارند و کنار هم بازی می‌کنند، جذاب است و این دور هم بودن هم برای همین فوتبال است.

محمدحسین نژادفلاح خاطرنشان کرد: ما از میهمان نوازی النصری‌ها خیلی راضی بودیم. در فرودگاه تمهیداتی را ایجاد کرده بودند که خیلی راحت وارد ریاض شدیم. آنها هم آمدند اینجا و ما جبران کردیم و همین نشست‌ها را با هم داشتیم. ما در عربستان  از مجموعه ورزشی النصر و بالاخص آکادمی تیم‌های پایه این باشگاه بازدید کردیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم امروز بازی بسیار زیبایی را با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر شاهد باشیم و بتوانیم با یک نتیجه مطلوب دل هواداران را شاد کنیم.

1492 نمایش

نظر دادن