تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1391 ساعت 21:51

غوغای اشکان دژاگه در فولام

به گزارش تسنیم ، عصر امروز (شنبه) در نخستین شب از دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز (شنبه) هفت دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار منچستریونایتد صدرنشین در ورزشگاه اولدترافورد میزبان نوریچ بود. من یونایتد در این بازی با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشید. گل‌های شیاطین سرخ را شینجی کاگاوا (14، 76 و 87) و وین رونی (90) به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار امروز چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان وست برومویچ بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروز شود. دمبابا در  دقیقه 28 برای آبی‌پوشان لندنی گلزنی کرد.

امروز همچنین ساندرلند در ورزشگاه خانگی خود به مصاف فولامی رفت که اشکان دژاگه، هافبک ایرانی خود را از ابتدای بازی در ترکیب داشت. این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

در دقیقه 15 کریگ گاردنر، مدافع ساندرلند در داخل محوطه جریمه روی دژاگه خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دیمیتار برباتوف نیز پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه 16 اولین گل بازی را وارد دروازه میزبان کرد. دومین گل فولام را هم ساشا ریتر روی پاس اشکان دژاگه در دقیقه 34 وارد دروازه ساندرلند کرد.

اولین گل ساندرلند را کریگ گاردنر در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میهمان خود کرد تا اختلاف در نیمه نخست به حداقل برسد. ساندرلند که نمی‌خواست بازنده بازی باشد به حملات خود ادمه داد و در دقیقه 70 توسط استفان سزگنون بازی را به تساوی کشاند. هافبک ایرانی تیم فولام در دقیقه 84 بازی جای خود را به هوگو رودالگا داد.

- در سایر دیدارهای برگزار شده امروز نتایج زیر رقم خورد:
* اورتون 3 - ردینگ یک
گل‌ها: مروان فلاینی (42)، استیون پیه‌نار (59) و کوین میرالاس (66) برای اورتون و هال رابسون کانو (84) برای ردینگ

* ساوتهمپتون یک - کوئینزپارک‌رنجرز 2
گل‌ها: رامیرز (45) برای ساوتهمپتون و لوژ رمی (14)  و جی بوتروید (77) برای رنجرز

* استوک‌سیتی صفر - وستهام‌یونایتد یک
گل: جک کولینز (4+45)

* سوانزی یک - نیوکاسل  صفر
گل: لوک مور (85)

در تنها دیدار باقی‌مانده از شب نخست دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) ویگان پذیرای لیورپول خواهد بود.

در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد با 71 امتیاز بالاتر از منچسترسیتی 56 امتیازی و چلسی 52 امتیازی صدرنشین جدول رده بندی است.

 

3766 نمایش

نظر دادن