تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 ارديبهشت 1394 ساعت 12:56

افشارزاده: خبر برکناري‌ام از مديرعاملي شايعه است

مديرعامل استقلال گفت: سبک دست به عنوان اسپانسر و عضو هيات مديره در کنار ما هست اما قرار نيست باشگاه در اختيار او قرار بگيرد.

بهرام افشارزاده در رابطه با خبر برکناري اش از مديرعاملي استقلال اظهار داشت: اين خبر را شنيدم و حتما آنرا پيگيري مي کنم. چنين مساله اي به هيچ وجه صحت ندارد و برخي براي اينکه براي استقلال حاشيه سازي کنند، اين صحبتها را مطرح کرده اند. ما کارمان را پيش مي بريم و کاري به اين شايعات نداريم.

وي درباره اينکه گفته مي شود در جلسه ديروز هيات مديره با وزير اقتصاد تصميمي درباره اجاره باشگاه به سبک دست گرفته شده، تصريح کرد: جلسه ديروز بسيار مفيد بود اما به بحث واگذاري بازمي گشت. به هيچ وجه چنين مساله اي در جلسه ديروز مطرح نشد و همه اميدوار بودند تا خريداري براي باشگاه پيدا شود و در مزايده فردا شرکت کند. سبک دست به عنوان اسپانسر و عضو هيات مديره در کنار ما هست اما قرار نيست باشگاه در اختيار او قرار بگيرد.

افشارزاده همچنين افزود: سبک دست خودش بارها به اعضاي هيات مديره و شخص بنده گفته که قصد خريد استقلال را ندارد و علاقه دارد که به همين روش فعلي کارش را در استقلال ادامه دهد.

مديرعامل استقلال در پايان گفت: بايد منتظر باشيم تا ببينيم که ماجراي خريد باشگاه چه مي شود و بعد براي حل مشکلات مالي گامي مثبت برداريم. فعلا چيزي مشخص نيست.

516 نمایش

نظر دادن