تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 ساعت 11:17

وقتي پرسپوليس را به مدير استقلالي ايران‌خودرو تعارف زدند!

در حالي از شرکت ايران خودرو به عنوان يکي از خريداران باشگاه پرسپوليس نام برده مي شود که مديرعامل اين شرکت يک استقلالي است!

خبرآنلاين: در حاليکه که چند روز قبل مديران ايران خودرو اعلام کردند برنامه اي براي خريد باشگاه پرسپوليس و استقلال ندارند اما مديران فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برتر هر بار که مصاحبه مي کند در لابلاي حرف هايشان نام ايران خودرو و سايپا را مطرح مي کنند و مي گويند که اين دو شرکت بزرگ خودرو سازي همچنان جزو خريداران دو باشگاه پر طرفدار پايتخت به شمار مي روند.روز گذشته امير رضا خادم،غلامرضا بهروان و حتي اسلاميان نايب رييس فدراسيون فوتبال در خلال مصاحبه هايي که انجام دادند از اين دو شرکت خودرو سازي براي شرکت در مزايده نام بردند.

اما نکته جالب در واگذاري احتمالي پرسپوليس به ايران خودرو و استقلال به سايپا اين است که هاشم يکه زارع مدير عامل شرکت ايران خودرو فوتبالي و البته استقلالي است! او در زماني که استقلال به وزارت رفاه واگذار شد و آبي ها توانستند عنوان قهرماني در ليگ برتر را از آن خودشان کنند هم عضو هيات مديره استقلال بود.

جالب تر اينکه مشاوران يک زارع هم استقلالي هستند(مثل بهتاش فريبا) و حتي سرمربي تيم پيکان(صمد مرفاوي)هم يکي از آن مربياني است که سابقه سال ها بازي کردن در استقلال را در کارنامه دارد.

977 نمایش

نظر دادن