تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 ساعت 01:05

اعلام آمادگی سیاسی برای خرید پرسپولیس

حمید رضا سیاسی مدیر عامل پرسپولیس در مزایده فروش این باشگاه که در تاریخ 9 اردیبهشت ماه در ساختمان سازمان خصوصی برگزار می شود شرکت می کند.

به گزارش آنا،در حالی که حمید رضا سیاسی بعد از آزادی از زندان اعلام کرده بود که به هیچ وجه قصد شرکت در مزایده فروش باشگاه پرسپولیس ندارد یک فرد نزدیک به مدیر عامل پرسپولیس به خبرنگار آنا گفت: «طی یکی دو روز گذشته اتفاقاتی افتاد که باعث شد تا سیاسی نظرش را در خصوص عدم شرکت در مزایده باشگاه پرسپولیس تغییر دهد. سیاسی حتی فرم شرکت در مزایده این باشگاه را نیز تهیه کرده‌ است و به زودی آن را تحویل سازمان خصوصی سازی می‌دهد. »

حمید رضا سیاسی در حالی تصمیم به شرکت در مزایده فروش پرسپولیس گرفته‌است که وی در جلسه اخیر هیات مدیره پرسپولیس از سمت مدیر عاملی این باشگاه استعفا داد.

سیاسی برای خرید پرسپولیس باید با حسین هدایتی دیگر خریدار پرسپولیس رقابت کند. البته این امکان نیز وجود دارد تا قبل از پایان مهلت قانونی شخص و یا شرکت‌های دیگری هم برای خرید این باشگاه ابراز علاقه کنند.

به گفته‌ این فرد جلسات سیاسی با امیر رضا خادم نماینده وزیر ورزش و جوانان در امور واگذاری استقلال و پرسپولیس در تغییر نظر مدیر عامل پرسپولیس کاملا تاثیر گذار بوده‌ است.

گفتنی است امیر رضا خادم امروز طی گفت و گویی اعلام کرد که به احتمال زیاد در سومین مزایده پرسپولیس این باشگاه فروخته می شود.

1562 نمایش

نظر دادن