تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 ارديبهشت 1394 ساعت 09:09

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

رقيب فرهاد مجيدي و علي کريمي براي کسب عنوان محبوب‌ترين فوتباليست توسط مخاطبان 90 انتخاب شد.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبال کشورمان در هفته گذشته پرداخت.

در ابتدای این برنامه گزارشی از زندگی‌نامه مرحوم عارف قلی زاده پخش شد.


وی یکی از کاپیتان‌های بااخلاق و متعصب استقلال بود که در هفته گذشته چشم از دنیا فروبست.

قلی زاده 10 بازی هم برای تیم ملی ایران انجام داد و در 24 فروردین ماه به دیار باقی شتافت.

سوال نظرسنجی این برنامه اختصاص به انتخاب محبوب‌ترین فوتبالیست از میان بازیکنانی که در عضو تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیستند، داشت.

مخاطبان برنامه گزینه‌های اشکان دژاگه، خداد عزیزی، رضا قوچان نژاد، جواد نکونام، محرم نوید کیا، وحید هاشمیان پیش‌روی خود داشتند.

خداداد عزیزی با کسب 47 درصد آرا به عنوان محبوب‌ترین فوتبالیست در میان بازیکنانی که در تیم‌های استقلال و پرسپولیس به میدان نرفته انتخاب شد تا رقیب فرهاد مجیدی که محبوب‌ترین بازیکن استقلال شده بود و علی کریمی که به عنوان محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس انتخاب شده بود، شود.


در این میان اشکان دژاگه و جواد نکونام در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

گزارشی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی و شکست قرمزپوشان پایتخت پخش شد.

پس از آن تحلیل داوری این دیدار در حضور کارشناس داوری مسعود مرادی انجام گرفت.

در ادامه گزارشی از اوضاع پرسپولیس و تغییرات متوالی در مدیرعامل و کادرفنی این تیم در یک فصل به تصویر کشیده شد و اینکه مربیان قرمزپوشان در یک سال اخیر 3 بار تغییر یافتند که مبلغی که آن‌ها دریافت کردند 2 برابر قراردادی که کارلوس کی‌روش با تیم ملی بسته است.

پس از آن مناظره‌ای میان محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس و حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انجام گرفت و این دو نفر روی خط تلفنی برنامه 90 آمدند.

نژادفلاح: هیچ وقت به عنوان نفر دوم کار نمی‌کنم/ لازم نیست کسی از بازداشتگاه بیرون بیاید و ادای مدیریت درآورد

از آقای سیاسی 2 سؤال دارم اول اینکه با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی‌های آسیایی دارد رقابت می‌کند و در صورت پیروزی مقابل لخویای قطر می‌تواند به مرحله لیگ قهرمانان آسیا صعود کند آیا این رفتار حرفه‌ای است که سرمربی و کادر فنی گذشته را دعوت کرده و حاشیه‌سازی کنید البته شاید ایشان اهداف دیگری دارند ما نباید همه چیز را زیر پای خود بگذاریم و بگوییم ما هستیم و از زندان درآمدیم. من حدود 2 ماهی که در پرسپولیس بودم حرمت همه را داشتم خصوصاً حرمت آقای سیاسی را، ما باید از ورود حاشیه‌‌های جدید به تیم جلوگیری کنیم. ایجاد این نوع رفتار در تیم خلل ایجاد می‌کند.

سیاسی: استعفایم صوری نیست و هیچ سوءپیشینه‌ای ندارم/ تماسی از زندان با گل‌محمدی برای هدایت پرسپولیس نداشتم

تا زمانی که من هستم هزینه‌های باشگاه پرداخت خواهد شد و مبالغی که قرار است به آقای برانکو پرداخت شود تا زمانی که حضور دارم تقبل می‌کنم و پس از من هم باشگاه براساس روال خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی به جلسه خود با حمید درخشان و حسین عبدی اشاره کرد و گفت:‌ جلسه‌ای را با آقای درخشان و عبدی در باشگاه داشتم و درخشان در این جلسه درباره طلبش صحبت کرد.

استعفای من اصلاً صوری نبوده و من اصلاً تمایلی به ادامه کار نداشتم و ندارم. حضور مدیرعامل جدید بستگی به رأی اعتماد هیأت مدیره دارد و تا زمانی که با استعفای من موافقت نشود من در پست خودم هستم.

سیاسی افزود: من در حدود 127 روز از عمر خودم را خرج پرسپولیس کردم و عملاً مسئول اول تیم هستم و قائم مقام پس از من است و آقای نژادفلاح هم که قائم مقام باشگاه هستند و بنده در پست خودم هستم.

وی درباره صحبت ‌های عابدینی که گفته بود فردی که سوءپیشینه داشته باشد نمی‌تواند مدیرعامل باشد، گفت: بنده سوءپیشینه ندارم و تا به حال هیچ حکمی برایم صادر نشده است موارد اتهامی من انتقال منابع مال غیر بود که مربوط به پرسپولیس نیست و همچنین اقدام علیه امنیت ملی مربوط به سفرم بود.

سیاسی درباره اینکه آیا شما از زندان با یحیی گل‌محمدی تماس داشتید گفت: من اصلاً با کسی تماسی نداشتم و فقط با خانواده‌ام تماس گرفته‌ام.

پس از آن گزارشی از حواشی دیدار ملوان و استقلال در انزلی پخش شد.

میهمان این هفته 90 رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال راه آهن بود.


گزارشی از حضور لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های خارجی پخش شد.

در ادامه گزارشی از لیگ یک و صعود تیم فوتبال فولاد نوین اهواز به لیگ برتر پس از پیروزی مقابل مس کرمان پخش شد.

اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد نوین روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره روند صعود تیمش به صحبت پرداخت.

وی همچنین گفت که در صدد آن هستند تا تمهیداتی اندیشیده شود تا این تیم بتواند در لیگ برتر حضور یابد.

مدیرعامل فولاد نوین از برقراری تماسی مشکوک توسط فردی که خود را از اعضای باشگاه مس کرمان معرفی کرده بود با یکی از بازیکنان این تیم خبر داد که در این‌باره به موقع توانستند اقدام کنند.

در ادامه غلامرضا بهروان رئیس سازمان مسابقات بصورت تلفنی روی خط آمد و درباره شرایط حضور فولاد نوین در لیگ برتر اظهار داشت: مدیرعامل و هیات مدیره فولاد نوین باید از تیم فولاد خوزستان جدا باشد که خوشبختانه این مسئله حل شده است.

وی افزود: منابع مالی دو باشگاه هم باید جدا باشد که این موضوع باید حل شود ، همچنین نباید اشخاصی از هر دو باشگاه سهام داشته باشند.

بهروان خاطرنشان کرد: البته این موضوع‌ها قابل حل است و می‌توان آن‌ را حل کرد.
788 نمایش

نظر دادن