تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 ارديبهشت 1394 ساعت 09:51

مرگ قهرمان رالی در تصادف شبانه پایتخت

بامداد ۳۱ فروردین راننده‌های ۲خودروی پورشه وبی‌ام و که با سرعت بالا در حال حرکت بودند حوادث مرگباری آفریدند که در آن ۵ نفر جان باختند.

همشهری: اولين حادثه نخستين دقايق بامداد ديروز در مسير شرق به غرب بزرگراه همت روي پل يادگار امام رخ داد. حميدرضا كمالي، قهرمان مسابقات سرعت اتومبيلراني كلاس آزاد كشور همراه 3نفر از دوستانش سوار بر خودروي بي‌ام‌و در حال بازگشت به خانه‌اش در كرج بود كه اين حادثه مرگبار رقم خورد.

سيد جلال ملكي سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران به همشهري گفت: در بررسي‌ها معلوم شد خودروي بي‌ام و كروك با 4سرنشين مرد در حال حركت بوده كه ناگهان از مسير خود منحرف و پس از برخورد با گاردريل‌هاي وسط بزرگراه متوقف شد.
ملكي گفت: شدت اين حادثه به حدي بود كه خودروكاملا متلاشي شدو 2نفر از سرنشينان آن به بيرون پرتاب شدند كه يكي از آنها به پايين پل يادگار امام در لاين كندرو افتاد. 

2نفر از آنها داخل خودرو گرفتار شده بودند كه آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و با استفاده از تجهيزات اقدام به برش قطعات خودرو كرده و 2سرنشين را از داخل كابين خارج كردند. ملكي گفت: در اين حادثه 2نفر جان خود را از دست دادند. در همين حال حسن عباسي مدير روابط عمومي اورژانس تهران به همشهري گفت: 2نفر نيز مجروح شدند كه به بيمارستان حضرت رسول منتقل شدند اما يكي از آنها دقايقي پس از انتقال به بيمارستان به‌علت شدت جراحات جان باخت و آمار قربانيان به عدد 3 رسيد.

سرهنگ حسن عابدي جانشين پليس راهور تهران نيز درخصوص علت اين حادثه به همشهري گفت: كارشناسان علت حادثه را بي‌احتياطي راننده بي‌ام‌و به‌علت بي‌توجهي به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كردند. در همين حال اميرحسين پورسينا دبيرفني مجله ماشين كه از دوستان حميد كمالي قهرمان مسابقات سرعت اتومبيلراني كلاس آزاد است به همشهري گفت: حميد 10سال بود كه در پيست اتومبيلراني بود و مقام قهرماني استان البرز، تهران وكشوري داشت.

وي همچنين قهرمان سرعت دريفت (مسابقات حركات نمايشي با اتومبيل) در تهران و البرز بود. وي گفت: حميد عاشق رانندگي بود و مهارت خاصي در اين خصوص داشت براي همين هنوز مرگ او را نه‌تنها من بلكه هيچ‌كس نمي‌تواند باور كند. وي افزود: حميد شب حادثه راننده بود و اتفاقا خودرو هم متعلق به‌خودش بود. آن شب همراه دوستانش به منزلشان در كرج مي‌رفتند كه متأسفانه در بين راه دچار حادثه شدند.

  • مرگ زن و مرد پورشه‌سوار

حادثه دوم ساعت 4:50 بامداد ديروز در مسير شمال به جنوب خيابان شريعتي نرسيده به پل صدر رخ داد. در اين حادثه زن 20ساله‌اي راننده پورشه مدل 2015بود و پسر 21ساله‌اي در صندلي جلو نشسته بود. عباسي مديرروابط عمومي اورژانس تهران به همشهري گفت: به گفته شاهدان اين خودرو از مسير اصلي منحرف شده و با درختان حاشيه خيابان برخورد كرده بود. در اين حادثه زن جوان در دم فوت كرد و پسرجوان كه حال وخيمي داشت به بيمارستان شهداي تجريش منتقل شد. با وجود تلاش پزشكان پسرجوان نيز به‌دليل شدت جراحت جان باخت. در همين حال سرهنگ عابدي جانشين پليس راهور تهران بزرگ علت اين حادثه مرگبار را نبستن كمربند ايمني سرنشينان، بي‌توجهي به جلو از سوي راننده و تخطي از سرعت مجاز دانست.

  • شايعات عجيب

حادثه تلخي كه بامداد ديروز براي سرنشينان 2خودروي پورشه و ب‌ام‌و رخ داد، ساعاتي بعد شايعاتي را هم به‌دنبال داشت؛ شايعاتي كه خيلي زود تكذيب شد. يكي از شايعات از حضور پسر امير قلعه‌نويي در خودروي پورشه‌اي كه تصادف كرده بود، حكايت داشت. بعد از انتشار اين شايعه در شبكه‌هاي اجتماعي، هوتن قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرگزاري برنا در اين‌باره گفت: چند روز پيش پورشه زردرنگم را به فردي فروختم كه متأسفانه او با اين ماشين دچار حادثه شد و فوت كرد.

دومين شايعه‌اي كه به سرعت در سايت‌ها و شبكه‌هاي مجازي پيچيد از مرگ يكي از مجريان معروف صدا و سيما حكايت داشت. عده‌اي از كشته‌شدن فرزاد حسني در تصادفي مرگبار مي‌گفتند حال آنكه اين شايعه نيز خيلي زود تكذيب شد. فريبرز گلبن، تهيه‌كننده برنامه «موسيقي من» گفت: خبر فوت فرزاد حسني دروغ است و به‌طور كامل اين خبر را تكذيب مي‌كنم.

3492 نمایش

نظر دادن