تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 فروردين 1394 ساعت 12:49

بازگشت علی دایی و رویانیان به لیگ برتر؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس و دوستانش در صورت خرید امتیاز فولاد نوین تصمیم دارند اسم پرسپولیس مازندران را به برای تیمشان انتخاب کنند.

روزنامه خراسان: در حالی که تیم فولاد نوین اهواز از شانس بالایی برای صعود مستقیم به لیگ برتر برخوردار است اما این تیم به خاطر داشتن تشکیلات و چارت مدیریتی مشترک با باشگاه فولاد خوزستان اگر به لیگ برتر صعود کند طبق قانون نمی‌تواند همزمان با فولاد در لیگ شرکت کند؛ درست مثل اتفاقی که برای سپاهان نوین افتاد و این تیم به خاطر مشکل مشابه نتوانست در لیگ برتر حضور پیدا کند و امتیازش را به همین فولاد خوزستان واگذار کرد.

فولادنوین برای لیگ برتری شدن یا باید چارت مدیریتی‌اش را از باشگاه فولاد جدا کند یا این‌که امتیازش را بفروشد. گویا مسئولان تیم فولاد نوین راه دوم را انتخاب کرده‌اند و اگر صعود کنند امتیازشان را می‌فروشند.

در شرایطی که هنوز صعود فولاد نوین و تصمیم مسئولان این تیم برای فروش امتیاز قطعی نشده عده‌ای از علاقه‌مندان به تیمداری خواهان خرید امتیاز لیگ برتری این تیم هستند.

شنیده می‌شود یکی از آن‌ها محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس است که به کمک دوستانش می‌خواهد امتیاز یک تیم لیگ برتری را بخرد و آن را به استان مازندران منتقل کند تا این استان فوتبال‌خیز صاحب سهمیه لیگ برتری شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رویانیان و دوستانش در صورت خرید امتیاز فولاد نوین تصمیم دارند اسم پرسپولیس مازندران را به برای تیمشان انتخاب کنند و برای مربیگری این تیم نوپا هم علی دایی را به عنوان سرمربی در نظر گرفته‌اند و گویا صحبت‌هایی هم با سرمربی سابق پرسپولیس انجام داده و موافقت ضمنی او را گرفته‌اند!

1944 نمایش

نظر دادن