تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 فروردين 1394 ساعت 12:46

حمایت هیات مدیره استقلال از امیر قلعه‌نویی

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان نشست امروز که به منظور بررسی عملکرد تیم فوتبال این باشگاه برگزار شده بود گفت: نظر همه اعضای باشگاه حمایت از امیر قلعه نویی و کسب سهمیه آسیا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مقداد نجف نژاد در پایان نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مشخص شد که سخنگوی باشگاه درباره مصوبات صحبت کند. البته این را بگویم که در این جلسه استعفای آقای صاحب پناه مطرح شد که از زحمات وی تشکر و قدردانی کردیم و بنده هم به عنوان رئیس هیات مدیره برگزیده شدم. البته همه به دنبال تقویت تیم و اعتلای باشگاه استقلال هستیم و صمیمیت فوق العاده ای بین اعضا وجود دارد بنابراین رئیس مرئوس نداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: موضوع مهمی که در این جلسه به تصویب رسید این بود که در این شرایط با تمام قوا پشت تیم استقلال، سرمربی و کادر فنی هستیم. ما خیلی امیدوار هستیم با درخشش بیشتری که داریم حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم چون که دور از دسترس نیست. ما می‌توانیم گام‌های مهمتری برداریم.

نجف نژاد در پاسخ به این سوال که آیا برکناری قلعه نویی هم در این جلسه مطرح شد، گفت: اصلا این موضوع مطرح نشد و کما فی السابق از قلعه نویی و بازیکنان حمایت می کنیم تا بتوانند نظر هواداران را در ادامه راه برآورده سازند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: مسایل مالی باشگاه نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بوده است و نمی‌توان گفت که خیلی مشکل داریم. مشکلات جدی نداریم. البته ما تصویب کردیم آنچه در روزهای آتی نیاز داریم برآورده کنیم تا بتوانیم شان باشگاه را حفظ کنیم.

وی درباره انتقاد پیشکسوتان از شرایط تیم عنوان کرد: پیشکسوتان سرمایه‌های باشگاه و قابل احترام هستند. همه اعضای هیات مدیره به نظرات آنها احترام می‌گذارند و مطئمن باشید تلاش ما برای بهبود شرایط تیم است.

762 نمایش

نظر دادن