تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 فروردين 1394 ساعت 11:35

قلعه‌نويي پس از جلسه با افشارزاده چه گفت؟

سرمربي تيم فوتبال استقلال هم به مانند هواداران اين تيم از نتايج آبي‌پوشان در فصل جاري ناراضي است.


تسنيم: امير قلعه‌نويي در پايان جلسه‌اش با بهرام افشارزاده، مديرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه‌اي با افشارزاده و نظري جويباري برگزار کرديم. در اين جلسه در مورد نتايج تيم، مسائل رفتارشناختي و ... صحبت کرديم.

وي در مورد اينکه آيا افشارزاده از نتايج تيم استقلال ناراحت است، تصريح کرد: ما هم از نتايج تيم ناراضي هستيم اما بحث اين است که مسئوليت اين نتايج بر عهده من است. ما مسائل درون خانوادگي را به افشارزاده گفتيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالي آبي‌پوشان خاطر نشان کرد: مشکلات مالي براي الان نيست و افشارزاده تلاش مي‌کند که اين مشکلات برطرف شود. همچنين سبک‌دست نماينده اسپانسر قول داده است که قبل از بازي مهم ما در هفته جاري مشکلات مالي را کمي حل و فصل کند.

قلعه‌نويي در خصوص اينکه افشارزاده اعلام کرده بود بارها مشکلات بدنسازي تيم را به قلعه‌نويي گوشزد کرده‌اند اما او گوش نداده است، گفت: صحبت‌هايي در اين جلسه مطرح شد و ما توضيحات خود را ارائه کرديم که افشارزاده با شنيدن آنها توجيه شد. ما براي مديرعامل باشگاه استقلال بازي‌هاي تيم در ورزشگاه آزادي و سالي را که قهرمان شديم، مثال زديم، اينکه در آن سال بالاي 90 کيلومتر دوندگي داشتيم اما در همين فصل و در بازي با ذوب‌آهن اصفهان بالاي 115 کيلومتر آمار دوندگي‌مان بود.

وي عنوان کرد: با اين شرايط ما مشکل بدني نداريم و آناليز‌هاي عملکرد تيم نشان مي‌دهد که مشکل بدني نداريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد جلسه روز گذشته افشارزاده با منتقدانش در دفتر سايت مرحوم ناصر حجازي گفت: در مورد اين مسئله صحبت نکنيم بهتر است. نگاه‌ها با هم فرق مي‌کند. برخي افراد مانند هادي نراقي و اصغر حاجيلو با من تماس مي‌گيرند و کمک فکري مي‌دهند. همه پيشکسوتان عزيز هستند و احترام موي سفيدشان واجب اما حريم‌ها بايد رعايت شود.

668 نمایش

نظر دادن