تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 فروردين 1394 ساعت 15:30

پاسخ قلعه‌نویی به انتقادات: تا لحظه آخر می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هفت ماه است نفرات تیم پولی نگرفته‌ و صورت‌شان را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند، گفت: آیا این کار ارزشمند بوده و یا به خاطر مشکلات تیم را رها می‌کرد و می‌رفت؟

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی درباره انتقاداتی که به نتایج تیم استقلال می‌شود و اینکه می‌گویند قلعه‌نویی به ته خط رسیده، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هر کسی یک نظری دارد. باید به نظر دوستان احترام گذاشت ولی باید دید آدم‌هایی که حرف می‌زنند، چه جایگاهی در فوتبال دارند. نظر همه برای ما قابل احترام است. یکی مثل هادی نراقی به من زنگ زده و مرا راهنمایی کرده که من هم از او ممنونم. این مهم است.

وی افزود: نراقی دلش برای تشکیلات استقلال می‌سوزد و تلفنی زنگ می‌زند و آنچه به فکرش می‌رسد به من می‌گوید. یک عده هم می‌خواهند خودشان را مطرح کنند و عکس‌شان در روزنامه‌ها چاپ شود؛ خب چه کسی بهتر از قلعه‌نویی برای انتقاد کردن. عقبه این آدم‌ها مشخص است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: آمار رفتاری و مربیگری آن آقایی که همیشه علیه من مصاحبه می کند را ببینید. اگر یکی مثل منصور پورحیدری چیزی بگوید مخلصش هستیم ولی کسی که جایگاهی نداشته و مربیگری نکرده و حرفهایش هم کارشناسی نیست که فایده ای ندارد.

وی درباره شرایط حساس استقلال در این روزها و تاثیر اینگونه انتقادات هم تاکید کرد: آن آدمها دنبال این مسائل نیستند. این آدم می‌خواهد یک عکسی از او در روزنامه انداخته شود و نشان بدهد که این عکس من است. چون نسل جوان آنها را که نمی‌شناسند!

قلعه‌نویی ادامه داد: مگر پورحیدری از ما انتقاد نکرده ولی انتقاد او برای من ارزشمند است چون دلش برای استقلال می سوزد و کار بلد است اما آدمی که یک تیم را نتوانسته یک رده بالا بیاورد، آیا می تواند حرفهایش کارشناسی باشد؟

وی که با رادیو جوان گفتگو می‌کرد، درباره کم شدن شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: شانس قهرمانی ما با تساوی مقابل ملوان کم شد ولی تا پایان فصل ۱۲ امتیاز داریم و تاآخرین لحظه می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به مشکلات استقلال اشاره کرد و گفت: دوست داشتم بازیکن سطح بالا بگیرم ولی وقتی باشگاه به واگذاری ورود کرد، اسپانسر چند ماه پول نداد. این در حالی است که افشارزاده با تمام وجود کار کرده و حتی شب عید هم دنبال کارهای تیم بود.

وی ادامه داد: ما تیم را با دندان تا اینجا کشیدیم. آیا این کار ارزشمند است یا آدم به خاطر این مشکلات تیم را رها می‌کرد و می‌رفت؟ ما هفت ماه است با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشتیم. روزی که با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به صدرجدول رسیدیم تا به امروز پولی نگرفتیم. الان انتهای فصل است و بازیکن می‌گوید ۴-۵ هفته بیشتر باقی نمانده و ۴۰-۵۰ درصد بیشتر از حق و حقوقش را دریافت نکرده و چه ببرد و چه ببازد، پاداش نمی‌گیرد؛ پس من با چه روشی می‌توانیم انگیزه بازیکنان را حفظ کنم.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم دارد، گفت: قبل از بازی با فولاد ۲۰ روز با ۷ بازیکن تمرین کردیم. همه کسانیکه از تیم انتقاد می‌کنند، برای من ارزشمند است ولی ما تا روز آخر تلاش می‌کنیم.

1020 نمایش

نظر دادن