تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 اسفند 1393 ساعت 14:18

صادقیان به بازی با لخویا می‌رسد

باشگاه پرسپولیس مصدومیت به وجود آمده برای صادقیان را سطحی دانست و کادر پزشکی باشگاه اعلام کرد این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل لخویا ندارد.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، پس از این آسیب‌دیدگی برای پیام صادقیان که این روزها تلاش و انگیزه بسیاری از خود نشان می‌دهد، کادر درمانی بر سر او حاضر شد. کادر درمانی در گزارش وضعیت این بازیکن به کادر فنی، مشکل وی را جدی ندانست و ابراز امیدواری کرد که وی امروز در تمرین حاضر باشد.

همچنین بنابر اعلام مسعود مومنی، رضا نوروزی که دوره بدنسازی خود را از 20 روز پیش آغاز کرده است و تمرینات پرفشار، هوازی، جهش‌ها و رفلکس‌ها را پشت سر گذاشته است تا دو هفته آینده دوره بدنسازی را تکمیل کرده و با خارج شدن از فشار بدنسازی، از 20 اسفند در اختیار سرمربی خواهد بود.

وی در حال حاضر تمرینات سرعتی و بی‌هوازی خود را آغاز کرده است و از هفته گذشته نیز در بخشی از تمرینات گروهی و کار با توپ حضور دارد اما پزشکان و کادر فنی حضور وی در تمرینات درگیرانه را منع کرده است.

بنابر اعلام بدنساز پرسپولیس، تمرینات آماده سازی رضا نوروزی با نظر پزشک جراح وی، با توجه به روند بهبودی و انگیزه بسیار زیادی که خود او برای کمک به تیم دارد، زودتر از زمان پیش بینی شده، آغاز شد.

گفتنی است، با توجه به اینکه رضا نوروزی دچار پارگی رباط صلیبی شده بود و مدت زیادی از میادین دور بود، پس از نهایی شدن برنامه‌های آماده سازی، کادر فنی روندی را برای بازگرداندن او به میادین طی خواهد کرد.

418 نمایش

نظر دادن