تاریخ انتشار: شنبه, 02 اسفند 1393 ساعت 15:34

دار و دسته رویانیان برگشتند!

اسپانسر ابتدای فصل پرسپولیس بار دیگر به این تیم برگشت تا برای سرخ ها هزینه کند.

به گزارش خبرآنلاین، محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس در جدیدترین احکامش محمد تفرشی معاون پیشین مالی باشگاه را دوباره در این سمت به برگرداند. تفرشی که از زمان صدرا پاسارگاد از یاران نزدیک محمد رویانیان بوده است، بعد از تغییرات در پرسپولیس و روی کار آمدن گروه بهنام پیشروی کیش ابتدا مدتی از تیم دور شد اما دوباره با مشکلاتی که برای بهنام پیشرو و سیاسی پیش آمد، به عنوان دوست نزدیک رویانیان با این گروه نزدیک شد.

او خیلی زود معاون اقتصادی باشگاه شد و بعد که باشگاه به دست سیاسی افتاد از سمتش کنار گذاشته شد. تفرشی اما دوباره به پرسپولیس برگشته و بعد از نتیجه دادن مذاکرات بهنام پیشرو برای بازگشت به پرسپولیس، او از نژاد فلاح حکم گرفت تا معاون اقتصادی تیم شود.

دیگر حکم جدید نژاد فلاح انتصاب حسین خبیری به عنوان معاون اداری و مالی باشگاه است.

خبیری از چهره های باسابقه ورزش تهران است که در تربیت بدنی استان تهران هم سابقه همکاری با نژاد فلاح را داشته. همچنین نژادفلاح در روزهای گذشته برای حسین قدوسی در پست مدیر روابط عمومی حکم زده و گفته می شود بزودی برای سالارکیا هم حکم معاونت انضباطی باشگاه صادر می شود.

پرسپولیسی ها قرار است تا پایان فصل با کمک های بهنام پیشرو و حسین هدایتی طی طریق کنند. آنها بزودی سرمربی جدیدی را در راس کادرفنی تجربه می کنند.

793 نمایش

نظر دادن