تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 بهمن 1393 ساعت 12:44

کی‌روش برنامه‌هایش را به فدراسیون داد

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی روش برنامه هایش برای صعود تیم ملی به جام‌جهانی را ارائه کرده است، از زمان بازگشت مهرداد پولادی به ایران خبر داد.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون ماندن یا رفتن کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: روز سه شنبه کی روش به فدراسیون فوتبال آمد و گزارش خود را به ما ارائه داد همچنین او اعلام کرد که برای آماده سازی تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2018 به چه چیزهایی نیار دارد.

کفاشیان با اشاره به اتفاقات جام ملت های آسیا و حذف تیم ایران افزود: مدارک ما در مورد پرونده دوپینگ بازیکن عراقی کامل بود اما متاسفانه بنا به هر دلیلی رای به ضرر ما صادر شد. اما سرمربی تیم ملی از ما خواست تا همچنان پیگیر این پرونده و همچنین قضاوت داور استرالیایی باشیم. تیم ما به راحتی می توانست به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا هیات رئیسه تمایلی به حفظ کی روش دارد یا نه خاطرنشان کرد: ما با سرمربی تیم ملی قرارداد داریم و اینگونه نیست که بخواهیم یکطرفه همه چیز را به هم بزنیم. خودتان دیدید که پس از ورود تیم ملی به ایران چه استقبال باشکوهی از ملی پوشان انجام شد و این یعنی مردم از تیم ملی راضی هستند. اگرچه با آن اتفاقات و بدشانسی ها نتوانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم.

وی در مورد تامین بودجه قرارداد کی روش تصریح کرد: هنوز نتوانستیم به پول بلوکه شده خود دست پیدا کنیم. اما نه تنها برای حقوق کی روش که برای آماده سازی تیم ملی محتاج کمک دولت هستیم و قطعا بدون کمک آنها نمی توانیم خواسته های سرمربی تیم ملی را محقق کنیم.

کفاشیان در مورد انتقادات صورت پذیرفته درباره عدم بازگشت مهرداد پولادی گفت: از ابتدا هم قرار نبود پولادی همراه تیم ملی به ایران باز گردد. او با باشگاه قطری قرارداد دارد و اگر یکطرفه این قرارداد را فسخ کند باید یک مبلغ بسیار بالا را به عنوان جریمه پرداخت کند. پولادی قول داده پس از اتمام قراردادش که چند ماه دیگر است به ایران بیاید تا با معرفی خودش به یک تیم نظامی برود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد پست دبیرکلی و روشن شدن وضعیت نبی خاطرنشان کرد:ظرف چند روز آینده در این مورد تصمیم نهایی را می گیریم. همانطور که در فرودگاه هم اعلام کردم آقایان نبی و اسدی نامزدهای حضور در این پست هستند و پس از مشورت تکلیف این موضوع را روشن می کنیم.

1111 نمایش

نظر دادن