تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 ساعت 15:50

تنها شرط هدایتی برای خرید پرسپولیس

رئیس هیات مدیره اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: من از قبل هم گفته ام که فقط با اقساط ۵ ساله پرسپولیس را می‌خرم.

فارس: حسین هدایتی بعد از جلسه پیشکسوتان پرسپولیس برای تصمیم گیری در خصوص خرید سهام این باشگاه گفت: من فقط این جلسه را برای این تشکیل دادم که در خرید سهام پیشکسوتان شرکت کنم اما برای خرید بقیه سهام من پیش از این شرایطم را گفته ام و اعلام کرده ام که در اقساط 5 ساله پرسپولیس را می خرم اما سازمان خصوصی سازی با این شرایط من کنار نیامد و من هم نه با این شرایط و نه به خاطر اینکه سلامتی خودم را به خطر بیندازم این کار را نمی کنم. البته مادرم هم به من اجازه چنین کاری را نمیدهد و من برای ماردم احترام خاصی قائل هستم.

وی افزود: در حال حاضر فقط کمک می کنم که پیشکسوتان برای خرید سهام بتوانند کار کنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شرکت ها و برندهای متعددی برای خرید باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را اعلام کردند تصریح کرد: من تنها این را می گویم که وزارت ورزش حامی منافع ملی است و باید با پرس و جو باشگاه را به افراد واجد شرایط بدهند. چرا که می بینیم این روزها یکسری شرکت ها مثل قارچ با چند ماه ثبت شدن متقاضی خرید پرسپولیس می شوند اما این شرکت ها نباید برای خرید پرسپولیس جلو بیایند.

وی ادامه داد: باید شرکتی مثل استیل آذین ایرانیان که سابقه طولانی دارد پاپیش بگذارد و این اتفاقی است که وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی باید به آن دقت کنند.

هدایتی خاطر نشان کرد: هنوز هم می گویم که پرسپولیس را اگر به صورت 5 ساله به شرکت های زیر مجموعه من بدهند پاپیش می گذارم اما در غیر این صورت جلو نمی آیم.

وی در پایان گفت: البته این را هم باید بگویم اگر کسی برای مزایده پرسپولیس با این شرایط پاپیش نگذارد یا قیمت ها تعدیل می شود و یا شرایط عوض خواهد شد و شرایط جدیدی اعلام می شود.

1427 نمایش

نظر دادن