تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 ساعت 11:03

قوچان‌نژاد: کی‌روش باید در ایران بماند/کارلوس بهترین است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد سرمربی تیم ملی باید همچنان به کار خود در این تیم ادامه دهد.

به گزارش آنا، بعد از اینکه تیم‌ملی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بازماند برخی از مربیان و کارشناسان داخلی کارلوس کی‌روش را مورد انتقاد خود قرار دادند و وی را مقصر اصلی کسب این نتیجه دانستند حتی آنها در رسانه‌ها عنوان کردند که اکنون زمان برکناری این سرمربی فرا رسیده است.

اما مهاجم تیم ملی به شدت با این عقیده مخالف است و از سرمربی خود خود حمایت کامل دارد.

رضا قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،خاطرنشان کرد: بازی‌های بسیار سختی را در جام ملت‌های آسیا انجام دادیم و توانستیم از مرحله گروهی به یک چهارم نهایی صعود کنیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی را با عراق داشتیم و همه هواداران دیدند که در این دیدار با تمام وجود تلاش کردیم تا بتوانیم با شکست حریف در میدان به مرحله نیمه نهایی راه یابیم.

وی افزود: متاسفانه شرایط بازی آنطور که دلخواه ما بود پیش نرفت و در نهایت عراق توانست در ضربات پنالتی ما را شکست دهد ضمن آنکه داور این دیدار نیز با قضاوت خود تمام بازی را تحت شعاع قرار داد.

قوچان نژاد به آنا گفت: در طول این مدت کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تلاش بسیار زیادی را انجام داد و همه بازیکنان تیم شاهد این تلاش بودند، او برای موفقیت‌های ایران همه کار انجام داد و البته خیلی از اقدامات این مربی را هنوز کسی مطبلع نشده است.

مهاجم تیم ملی عنوان کرد:‌ کی‌روش بهترین مربی تاریخ تیم ملی فوتبال است و به اعتقاد من ایران در شرایط فعلی به حضور و ادامه همکاری با این مربی بزرگ برای تورنمنت‌های بعدی نیاز دارد.

قوچان‌نژاد اضافه کرد: کارلوس در طول مدت زمانی که با تیم ملی فعالیت کرده توانسته باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان و بهبود روند تیمی شود بنابراین ما نباید این مربی را به همین سادگی از دست بدهیم بلکه باید بیش از این از او استفاده کنیم.

698 نمایش

نظر دادن