تاریخ انتشار: شنبه, 04 بهمن 1393 ساعت 18:39

زمان انتشار آگهی فروش استقلال و پرسپولیس

یک منبع آگاه در سازمان خصوصی سازی از انتشار آگهی مزایده واگذاری 100 درصد برند و املاک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا(یکشنبه) خبر داد وگفت: آگهی واگذاری استقلال و پرسپولیس در دو نوبت طی روزهای یکشنبه(5 و 12 بهمن) در روزنامه های اقتصادی، سراسری، ورزشی و انگلیسی زبان منتشر و مزایده این دو باشگاه هم در روز دوشنبه، 27 بهمن در سازمان خصوصی سازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ قیمت پایه هر یک از دو تیم قرمز و آبی 290 میلیارد تومان تعیین شده که خریدار باید 40 درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد و 20 روز کاری پس از قطعیت معامله بپردازد و بقیه این مبلغ را هم به صورت اقساط با نرخ 15 درصد در مدت 2 سال با فاصله زمانی 6 ماهه پرداخت کند.

همچنین ارزش گذاری 580 میلیارد تومانی برای این دو باشگاه تنها براساس برند، دو ورزشگاه مرغوب کار و درفشی فر، ساختمان مرکزی این دو تیم و زمینی تحت تملک باشگاه استقلال(تلو) انجام شده است.

افزون بر این؛ خریداران مکلف هستند در صورتی که پیشکسوتان و هواداران متقاضی بخشی از سهام هر یک از این دو باشگاه باشند حداکثر تا سقف 20 درصد از سرخابی ها را با همان قیمتی که در مزایده برنده شده به آنها واگذار کند و در صورت نبود درخواست، خریداران مالک 100 درصدی این دو باشگاه خواهند بود.

پس از برگزاری این مزایده و مشخص شدن بالاترین رقم پیشنهادی برای هر یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز خریدار نهایی بعد از تایید صلاحیت توسط کمیته ای متشکل از وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر دادگستری و وزیر ورزش و جوانان مشخص و اعلام خواهد شد.

945 نمایش

نظر دادن