تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 دی 1393 ساعت 15:00

گزارش سایت رسمی جام ملت‌ها از سردار

نتیجه یک بر صفر پیروزی تیم فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل عراق مورد توجه سایت رسمی جام ملت‌های آسیا قرار گرفته و آمده است: سردار آزمون یک تنه پیروزی را به کاروان فوتبال ایران آورد.

باشگاه خبرنگاران: دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و عراق برای آماده سازی جهت حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه یک بر صفر به سود ایران خاتمه یافت.

به گزارش سایت رسمی جام ملت‌ها، در این دیدار، بازیکنان تیم ایران تسلط بیشتری بر بازی داشتند و با وجود خلق چند موقعیت بر روی دروازه عراق در نهایت این سردار آزمون بود که با تک گل خود موجب پیروزی تیم ایران شد.

در ادامه گزارش سایت بازی‌های جام ملت‌ها آمده: آزمون این گل را در دقیقه 55 و با نفوذ به خط دفاع عراق با بیرون پا به ثمر رساند.

در این دیدار کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال ایران اقدام به تعویض دروازه‌بان کرد و هنوز دقایقی از آمدن محسن فروزان به میدان نگذشته بود که ضربه پنالتی به سود عراق گرفته شد.

مهاجم عراقی این ضربه را به هدر داد تا ایران پیروز نهایی این بازی باشد تیم فوتبال ایران در گروه 3 با امارات، بحرین و قطر برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد.

1047 نمایش

نظر دادن